M35 MAKOPrzychodzi w życiu taki moment, że zwyczajnie masz dosyć dziergania rozbudowanych projektów i wszechobecnej komerchy i potrzebujesz jakiejś odskoczni...
... choćby w inny model 

Jakoś niedługo po premierze Mass Effect, gdy już trafiła w moje łapki, przyszedł mi do głowy szatański pomysł wydziergania w rhino wspomnianego wyżej M35, z założeniem wydziergania go też z kartonu; czyli model projektowany stricte jako kartonówka, a co 

Brak czasu i fakt, że nie ma w necie żadnych blueprintów odłożył model w czasie; jakoś niespecjalnie przepadam za dzierganiem modeli ze zdjęć czy screenów... na szczęście pojawiły się niedawno narzędzia pozwalające podejrzeć modele z większości gier na silniku Unreal'a 3, co zaowocowało rozpoczęciem prac 

2 dni szperania w sieci i plikach gry i udało się wyciągnąć oryginalny model w meshu, który to służy mi za 'blueprinta'.
Mesha przerabiam partiami na poly, obrysowuję krawędzi, wyoblam gdzie się da i tak powstaje czysty nurbs finalnego modelu 

Model będzie w skali 1/33, trochę nietypowa jak na pojazdy, ale nie chcę by był zbyt duży, zwłaszcza że ma stanąć na małej makiecie.
Wymiary: ~22 x ~8 x ~12cm (długość x wysokość x szerokość - przy nieugiętym zawieszeniu)  
Czym jest 
Mako, można poczytać na 
Wiki Mass Effect.
Niżej 2 rendery poglądowe z netu (ten z lewej, jako że to concept, różni się nieznacznie od finalnej wersji po prawej):
 
Mesh dla pełniejszego zobrazowania modelu:
 
 
 
 
Przy modelu zacząłem dłubać parę dni temu, w wolnych chwilach między innym projektem. 
 
 
 
 
Uprzedzając wszelkie pytania natury praw autorskich, licencji etc. - model dziergam na własne potrzeby w ilości sztuk 1, czyt. raczej bez zamiaru późniejszego rozpowszechniania w sieci 

Update w najbliższej przyszłości, jak tylko wydziergam coś nowego... i widownia będzie 

