a innemu kowalskiemu będzie sie śpieszyć bo dostanie jakieś dofinansowanie z krótkim terminem wykorzystania, albo z innych przyczyn będzie go czas gonił i nie będzie miał czasu na poszukiwania.
i wtedy zaważy na sprawie brak reklamy.
co najsmutniejsze, to nas z punktu widzenia użytkowników R, coś takiego jak reklama oprogramowania nie powinna interesować. zazwyczaj koszty reklamy są zawarte w koszcie każdego produktu już na poziomie producenta więc to producent powinien dbać o sprzedaż swojego produktu, bądź też cały marketing zrzucić na wydzieloną lub zewnętrzną jednostkę, oczywiście, nie zapominając o finansowaniu jej. zaniedbanie tego ważnego ogniwa może doprowadzić do tego, że za jakiś czas sie zamknie biznes.
inaczej sprawa wygląda z darmowymi produktami. te sie samodzielnie rozpowszechniają, wokół nich samoczynnie tworzą sie grupy ich zwolenników, nawet jeśli mają mankamenty względem swoich drogich i płatnych odpowiedników. nie trzeba w to wkładać ani grama wysiłku by to reklamować, ale za to nie zgarnia sie z tego większego zysku....
BOTAK - jak wygram w totka to z największą przyjemnością dorzucę sie do kampani reklamowej Rhino
może nawetdo porządnego spolszczenia R i jego pluginów