Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Grudzień 2024, godz.10:01

Autor Wątek: Camaro z tutoriala  (Przeczytany 21151 razy)

plum

  • Gość
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #30 dnia: 04 Listopad 2009, godz.22:25 »
Dzisiaj lamy, ale są do poprawki. Za szybko chciałem zrobić i za bardzo nie przyglądałem się zdjęciom


Offline WIKTOR

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja na forum: +57/-0
  • "OVER THE TOP"
    • WU-Portfolio
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #31 dnia: 05 Listopad 2009, godz.08:43 »
No wkoncu autko ma oczka xD i lepiej wyglada :) Faktycznie swiatla do poprawki jak piszesz, ale jak to odrobisz jak nalezy to bedzie naprawde model tip top

plum

  • Gość
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #32 dnia: 06 Listopad 2009, godz.13:08 »
...

Offline WIKTOR

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja na forum: +57/-0
  • "OVER THE TOP"
    • WU-Portfolio
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #33 dnia: 06 Listopad 2009, godz.16:55 »
nad oswietleniem sceny bedziesz musial jeszcze kapke popracowac bo odbicia na lewym nadkolu sa popaprane ;P A tak ogolnie slicznie :)

plum

  • Gość
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #34 dnia: 09 Listopad 2009, godz.22:18 »
to już teraz ze znaczkiem :) i przykręciłem felgi :), lekka zmiana studio

Offline WIKTOR

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja na forum: +57/-0
  • "OVER THE TOP"
    • WU-Portfolio
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Listopad 2009, godz.23:09 »
No jeszcze te odbicia na oprzedniej szybie popraw ;p i bedzie tip top :)

plum

  • Gość
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #36 dnia: 09 Listopad 2009, godz.23:12 »
Jakieś pomysły na te odbicia ?

botak

  • Gość
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Listopad 2009, godz.23:47 »
Samochody z reguły oświetla się bardzo dużymi powierzchniami.
Wtedy żaden róg źródła światła nie ma prawa odbić się w szybach czy karoserii.

Ustaw coś takiego:
http://www.bacht.net/english/aktuell01_e.html

plum

  • Gość
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #38 dnia: 10 Listopad 2009, godz.00:54 »
Po zastosowaniu większych świateł

Offline WIKTOR

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja na forum: +57/-0
  • "OVER THE TOP"
    • WU-Portfolio
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #39 dnia: 10 Listopad 2009, godz.08:55 »
Studio to nie tylko duze swiatla... ogolnie bywa ze trzeba zastosowac ekrany do miekkich cieni itp. dlatego to takie skomplikowane - zwlaszcza w 3d bo wiaze sie to z setkami probnych renderow... Ale na ostatnim renderku jest juz super fajnie bo ladnie te panele naswietlajace sie skryly na odbiciach na karoserii :)  Ogolnie dobra robota!! :D

plum

  • Gość
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #40 dnia: 10 Listopad 2009, godz.09:53 »
Dzięki. Teraz myślę nad zrobieniem jakiegoś samochodu, ale w 3d Max lub Maya. Sam jeszcze nie wiem, w którym programie. Ogólnie oba programy znam bardzo płytko, więc to będą moje pierwsze poważniejsze kroki. Może byście mi doradzili, który program jest "wygodniejszy" do tego typu spraw ? Myślałem więcej nad maya, bo tam można by zacząć jak w rhino od nurbsów, a później już przejść do poly, natomiast w maxie nurbsy raczej kuleją z tego co ja zauważyłem.
« Ostatnia zmiana: 10 Listopad 2009, godz.09:55 wysłana przez plum »

Offline WIKTOR

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 394
  • Reputacja na forum: +57/-0
  • "OVER THE TOP"
    • WU-Portfolio
Odp: Camaro z tutoriala
« Odpowiedź #41 dnia: 10 Listopad 2009, godz.23:18 »
Ja polecam Ci 3d maxa booo jest wiecej materialow (np tutoriali) do niego jak i fajny dodatek POWER NURBS ktory swietnie przenosi obiekty z Rhino do maxa :D Ja tak to wlasnie robie. Ale ja wiem czy to dobry pomysl przerzucac sie na POLY...?? Ja sie przerzucam wlasnie na NURBSY :) Bedziesz robil samochod i bedzie cie wkurzalo pare niedogodnosci idacych w parze z technikami modelowania POLY... Zreszta duzo ofert pracy jest wlasnie na 3D MAXA :)