Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Grudzień 2024, godz.04:52

Autor Wątek: Głowa  (Przeczytany 4763 razy)

robertrobo

  • Gość
Głowa
« dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.15:01 »
Wbrew pozorom to nie takie trudne aby uzyskać prostą głowę:

1. Rysujemy obrys głowy rys. ap.
2. Potem obracamy profil tyłu głowy wokol osi rys. bp , rys. cp.
     Na profilach bliżej nosa kształtujemy oczodoły i poliki.
3. Zaznaczamy wszystkie profile i wybieramy wyciągnięcie po profilach. rys. dp.
4 Podziwiamy efekt naszej pracy  ;D. rys. ep.

Wygładzanie polega jedynie na zmianie profili w miejscach gdzie nam coś nie pasuje.

No i jak chyba nie trudne hehehe  :)

PS. Uśmiech można uzyskać podnosząc punkty
« Ostatnia zmiana: 06 Wrzesień 2007, godz.15:04 wysłana przez robertrobo »

robertrobo

  • Gość
Odp: Głowa
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.15:20 »
Troszke weselszy


Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1472
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Głowa
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.15:38 »
Dzięki, dzięki robertrobo, sprawiłeś mi ogromną przyjemność, którą mogę porównać tylko do widoku modelu 3d samolotu Saaba. Mam pytanie, a jak z modyfikacją rysów twarzy, jak zachowuje się geometria? Możliwa jest edycja, taka wiesz, prawie dowolna? Teoretycznie wiem, ale chciałbym dowiedzieć się bezpośrednio. Możesz udostępnić scenę w Rhino?
« Ostatnia zmiana: 06 Wrzesień 2007, godz.15:40 wysłana przez Odyniec »

Offline kruk

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 620
  • Reputacja na forum: +113/-0
Odp: Głowa
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.21:27 »
jest ciekawie. może sam spróbuję się kiedyś czymś takim zająć...
z ciekawości zapytam - jak duży sie robi pliczek z samej takiej główki  ???