Krzywa musi być zagięta, bo jak widać na zdjęciach ramie jest krzywe i w tym momencie jest już problem w wyciągnięciem po prowadnicy. Stworzenie odpowiedniej siatki krzywych dla tego kształtu opierając się tylko na zdjęciach też mi na razie za dobrze nie idzie. Póki co mam kolejny problem. Nie mam pomysłu na dobre przejście pomiędzy tymi dwoma elementami jak na obrazku. Powinno być łagodne przejście, ale kształt jest o tyle skomplikowany, że o _FilletEdge można sobie pomarzyć, a z _Pipe też za wiele mi nie wychodzi :/.
Jakoś zrobiłem ten "dzyndzel", ale bardzo nie zgrabnie, więc na pewno pójdzie do poprawki. Z ramieniem też się na razie jeszcze męczę, Póki co zrobiłem już cewkę i kilka innych drobiazgów. Zostało dorobić linki łączące cewkę i złącza przykręcane do "dzyndzla".
Nie wiem jak zrobić przekrój, na takiej zasadzie jak w solid worksie jest dostępny bez większych problemów gdzie możemy sobie ustawić płaszczyznę przekroju i nawet pracować w ten sposób z modelem. Bo funkcja _Section jedynie tworzy linie na podstawie modelu przez wybraną płaszczyznę, ale nie o to mi chodzi. Chyba jest prostszy sposób niż tworzenie płaszczyzny i ucięcie wszystkiego po jednej stronie ?
Update:
Znalazłem dzisiaj trochę czasu. Zrobiłem na nowo ramię już wygląda trochę lepiej (tak mi się wydaje
. Tym przekształcałem punkty płaszczyzny płaskiej do takie stanu jak widać. O wiele wygodniej i zwiększą kontrolą mogłem tym razem wymodelować ramię. Na nowo też zrobiłem cypel i _BlendSrf poprawiłem, że wygląda już w miarę znośnie. Głośnik już prawie na ukończeniu, jeszcze drobne poprawki i render. Chciałbym Wam pokazać przekrój głośnika, bo w środku widać cewkę i magnes oraz nabiegunnik, ale z zewnątrz tych detali się nie zobaczy. Na półprzeźroczystej też za wiele nie widać.