Czy potencjał? - może...
Wczoraj chwilę się pobawiłem na samplach i swoich modelach i pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to 'szybkość' działania...
celowo 'szybkość' bo takich lagów nie zaliczam nawet obracając rozbudowane modele z włączonym cieniowaniem
nie wiedząc czemu, zaznaczanie poszczególnych opcji w oknie Driving Dimensions Manager strasznie laguje, przynajmniej u mnie
zdarzyło się też, że przy próbie odpalenia animacji na modelu samplowym zaliczyłem error o złych zależnościach między powierzchniami, choć nic przy nim nie dłubałem i jeszcze parę min wcześniej wszystko działało...
Generalnie po krótkim testowaniu stwierdzam, że coś z tego może być; numerek 0.1 jest tu nieprzypadkowo, optymalizacja kuleje i lagi potrafią zniechęcić.
Sama obsługa jakaś specjalnie skomplikowana nie jest, ot wskazać właściwe zależności między poszczególnymi powierzchniami modelu i tu w zasadzie może być jedyny problem, ale sample przychodzą z pomocą.
To co jeszcze mi się spodobało, to możliwość rozrzucenia składowych modelu w przestrzeni; można paroma kliknięciami wskazać zależności między nimi, określić które powierzchnie będą się stykać, które obracać czy poruszać względem innych, a później 1 kliknięciem plugin sam wszystko połączy w całość, więc złożenie np. modelu silnika w całość z poszczególnych elementów i pokazanie jak się później poruszają elementy nie stanowi problemu (mogę sobie np. narysować osobno tłoki, korbowody, wał etc., wrzucić do jednego pliku, określić zależności między powierzchniami i plugin sam wszystko poskłada).
dobra - odszczekuję te lagi; wygląda że to rhino jednak mi się wczoraj zamulił, a nie plugin; dzisiaj działa znacznie szybciej