Najkrócej mówiąc kiepska jakość światła/cienia na tych obiektach.
Zredukować można to na kilka sposobów, np:
1 - dodać światło bezpośrednio oświetlające pomieszczenie, a nie które odbija się od powierzchni.
2 - w materiale ściany w zakładce subdivision zwiększyć wartość (np dwukrotnie)
3 - w ustawieniach renderowania w zakładce DMC Sampler zmienić "Noise Treshold" (najoptymalniej na 0,05)
4 - w ustawieniach renderowania w zakładce DMC Sampler zmienić "Subdiv Mult" (na początek na 2)
5 - jeśli w ustawieniach renderowania w zakładce "Indirect Illumination" w "Secondary Engine" jest Deterministc Monte Carlo, to zmienić to na light cache.
no i można tak długo...
z takich innych rad:
1. ustaw nowe siatki mesh dla okapu i piekarnika, bo teraz za fajnie to nie wyglada
2. ustaw mniejszy bump na materiale okleiny
3. dodaj refleksy na podłodze
no i te 18godzin... masz cierpliwość