Zaloguj się lub zarejestruj. 09 Maj 2024, godz.00:42

Autor Wątek: Telefon  (Przeczytany 5057 razy)

galipette

  • Gość
Telefon
« dnia: 15 Grudzień 2008, godz.18:58 »
Cześć!
Witam wszystkich!
Jest to mój pierwszy poważniejszy projekt w Rhino4. Na co dzień pracuję w Matrixie, który oparty jest na Rhino. Telefon nie jest w 100% odwzorowany, ma zmienioną odrobinę klawiaturę. Proszę również o podpowiedź jak nałożyć bitmapę wyświetlacza w v-rayu. Nigdzie nie mogę znależć podpowiedzi na temat bitmap. We Flamingo mam to opanowane ale niestety nie kumam o co chodzi w v-rayu. Proszę o opinie i pomoc.


 

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: Telefon
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Grudzień 2008, godz.19:13 »
Wszystko powinno być w helpie  :D. Telefon wygląda fajnie +.

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Telefon
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Grudzień 2008, godz.21:53 »
W ramach sprostowania - Matrix 3D nigdy nie był, nie jest i na chyba nie będzie oparty o Rhino ...
Prostuję, ponieważ w języku informatycznym - oparcie o , czy oparcie na... może powodować błędne skojarzenia.

Matrix w jednej ze swych wersji po prostu istnieje w formie rozszerzenia, nadbudowy do Rhino, które komunikuje się faktycznie z silnikiem pierwotnym aplikacji, czyli z np. Matrixem, jak RhinoGold, czy RhinoJewel.  Chyba, że o nie o tym Matrixie mówimy  8) A wiadomo, że Matrix jest wszędzie...  :)


A co do przedstawionej pracy - bardzo fajna - gratulacje i poproszę więcej takich na forum
« Ostatnia zmiana: 15 Grudzień 2008, godz.22:07 wysłana przez Odyniec »

Offline vv3k4i

  • Członek forum
  • ***
  • Wiadomości: 181
  • Reputacja na forum: +25/-0
Odp: Telefon
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Grudzień 2008, godz.07:17 »
Na samym dole telefonu brakuje nalepka z numerem modelu E398.

galipette

  • Gość
Odp: Telefon
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Grudzień 2008, godz.08:01 »
Oczywiście kolega ma rację odnośnie Matrixa 3D. Jest to nakładka na Rhino wykorzystująca jego engine.Odnośnie napisu i ekranu to dla porównania wstawiam rendering flamingo na którym wszystko jest. W V-rayu jeszcze sobie nie radzę z dopasowaniem skali bitmap i umiejscowieniem.

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Telefon
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Grudzień 2008, godz.19:25 »
Ładny telefonik, szkoda tylko że wyswietlacz wysiadł :) Dodaj do tej bitmapy Emissive Leyer w edytorze materiałów, to bedzie ładnie świecić :) Na małym obrazie bitmapę możesz zagęścić zwiększająć wartości Offset w edytorze tekstur. Plusik ode mnie "++
Hal

Przepraszam za małą pomyłkę, zamiast "Offset" powinno być "Repeat".
« Ostatnia zmiana: 15 Styczeń 2009, godz.13:35 wysłana przez Hal9000 »
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline WIKTOR

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 402
  • Reputacja na forum: +57/-0
  • "OVER THE TOP"
    • WU-Portfolio
Odp: Telefon
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Grudzień 2008, godz.11:12 »
Ladnie wymodelowany ale mogles jeszcze troszke wycisnac z renderingu ;) Ogolnie pozytywnie odbieram ta pracke!!

galipette

  • Gość
Odp: Telefon
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Grudzień 2008, godz.21:59 »
Dzięki za komentarze. Są naprawdę dla mnie ważne.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Rhino. Jest to kapitalny program którego tajniki dopiero odkrywam i w miarę rozwoju postaram się prezentować nowe prace. :D

galipette

  • Gość
Odp: Telefon
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Styczeń 2009, godz.08:59 »
Witam ponownie. Poczytałem trochę o V-rayu  i "ożywiłem" telefon ;D

geminuspm

  • Gość
Odp: Telefon
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Styczeń 2009, godz.10:17 »
Telefon wygląda na coraz mniej używany ;) ;) czyli pięknieje w oczach , dopieszczany.
Więcej o nakładaniu tekstur i bitmap w renderingu ale w hyperShot-cie możesz zobaczyć tu:
http://www.viddler.com/explore/bunkspeed/videos/8/

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Telefon
« Odpowiedź #10 dnia: 15 Styczeń 2009, godz.13:52 »
O wyświetlacz już działa - długo był w serwisie ;D. Widzę duże pstępy - tak trzymać. Zachęcam do dalszych eksperymentów.
Hal
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".