Zaloguj się lub zarejestruj. 08 Maj 2024, godz.15:11

Autor Wątek: kawaleria powietrzna  (Przeczytany 6156 razy)

Giemzol

  • Gość
kawaleria powietrzna
« dnia: 11 Lipiec 2008, godz.21:57 »
Witam wszystkich. Kontynuując wątek zawodowej armii, służby droidów w takiej armii, chcę naszemu miłościwie nam panującemu ministrowi "Obrony" zaproponować alternatywę dla kawalerii powietrznej. Zalet takiego rozwiązania jest całe mnóstwo, kłopotów niewiele i co najawżniejsze sprzęt był już sprawdzony w boju - dawno, dawno temu, gdzieś w odległej galaktyce...  :D Pozdrawiam wszystkich.

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Lipiec 2008, godz.22:28 »
 Trzeba będzie pomyśleć o drugiej stronie konfliktu  ;D. Model super  :D.

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Lipiec 2008, godz.13:41 »
No no, wyższa szkoła jazdy  :D
Gratuluję kolejnego udanego modelu


PS. Gdyby autor modelu zainstalował demko HyperShota i wmontował całość w jakiegoś leśnego HDR'a byłoby pro  8)
« Ostatnia zmiana: 12 Lipiec 2008, godz.13:45 wysłana przez satrab »

Offline HAV

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 525
  • Reputacja na forum: +74/-0
  • LAST CAT STANDING
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Lipiec 2008, godz.15:18 »
Zacne ... ale że mu kulasów nie przepaliło


btw - kiedy walka na świetlówki będzie

Giemzol

  • Gość
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Lipiec 2008, godz.22:38 »
Witam wszystkich ponownie. próbowałem skorzystać z sugestii kolegi satraba i zainstalowałem demo HyprShota i ...kompletna klapa. Program ten nie ma zamiaru otworzyć mojego modelu. :'(. Podobną próbę przeprowadziłem z wcześniejszym modelem droida i co ciekawe model otworzył się ale mocno niekompletny ( bez lewej ręki). :'(. Kolego HAVOC  tą drobną niedogodność można wykorzystać i przedstawić ją jako zaletę. Wystarczy powiedzieć, że pojazd ten leczy schorzenia reumatologiczne kolan. W ten sposób można by załapać się jeszcze na refundację z NFZ ;D. Inną sprawą jest to czy droidy chorują na reumatyzm czy też nie. Pozdrawiam wszystkich.

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Lipiec 2008, godz.22:59 »
Szkoda  :) Ciekawe dlaczego  ???

Z renderem czy bez model bardzo fajny  :D

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Lipiec 2008, godz.07:37 »
Spróbuj skorzystać z dedykowanej wtyczki HyperShota do Rhino - ona potrafi przenosić modele, które sam HyperShot nie chce wczytywać. Powinno pomóc.

Giemzol

  • Gość
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Lipiec 2008, godz.21:20 »
Witam wszystkich ponownie. Wróciłem z krótkich wakacji i skończył się okres braku dostępu do komputera. Czując się sprowokowany przez kolegów postanowiłem z wykorzystaniem V-ray'a zrobić wizualizacje tego modelu. Ostrzegam są to moje pierwsze kroki w V-ray'u. Po dwóch dniach eksperymentowania z tym programem udało mi się stworzyć 3 wizualizacje, ale z efektów nie do końca jestem zadowolony. :-\ Trawę tworzyłem na podstawie tutoriala zaprezentowanego przez kolegę satraba na naszym forum. Wizualizacja nigdy nie była moją mocną stroną (nie wiem czy mam jakieś mocne strony w Rhino)  :-[ale zawsze mnie rajcowało modelowanie :D. Jeżeli chodzi o V-ray;a to jestem zachwycony możliwościami tego programu i równocześnie przerażony swoją odpornością na wiedzę w tym zakresie. :-\ Pozdrawiam wszystkich.

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Lipiec 2008, godz.22:03 »
Wygląda fajnie  :D.

Offline kruk

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Reputacja na forum: +113/-0
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Lipiec 2008, godz.22:04 »
- ROGER-ROGER  ;D

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Lipiec 2008, godz.01:57 »
Bardz fajne modelowanie, spory nakład pracy. Co do wizualizacji to wydaje mi sie że niebo troche za ciemne. Spróbuj w Enviroment/Background/M/Multiplier ustawić wyższą wartość, o ile wrzucałeś tam bitmape na Backgroud, a może zrobiłeś zwykłą ścianę z texturką ?
Hal
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Lipiec 2008, godz.14:40 »
O ktoś czyta moje wypociny ;)

Ta trwa wygląda przyjemnie ale niestety nie z bliska...

Może zamiast zdjęcia nieba było zostawić niebo generowane przez v-ray'a ?
Tak czy siak gratuluje podjęcia próby z v-ray'em  :D

Giemzol

  • Gość
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #12 dnia: 31 Lipiec 2008, godz.10:04 »
Witam wszystkich ponownie. Kilka kolejnych dni  mozolnych prób z V-Ray'em i poprawiłem trawę i niebo tym razem z udziałem Background'a :D. Efekty trochę lepsze ale daleko do zadowalających :-\. Pozdrawiam i " niech Moc będzie z Wami".

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #13 dnia: 31 Lipiec 2008, godz.10:10 »
Teraz wygląda sporo lepiej, scena nie jest już przepalona światłem i kolory są ładnie nasycone.
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 31 Lipiec 2008, godz.10:12 wysłana przez satrab »

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: kawaleria powietrzna
« Odpowiedź #14 dnia: 31 Lipiec 2008, godz.10:26 »
O lata świetlne lepiej  ;D
Naturalnie - można ją jeszcze dalej poprawiać, ale chyba - niech już tak zostanie - śliczności, nie będę oryginalny i składam gratulacje! i daję za ostatnia próbę +3

Jaki i kiedy - następny projekt ?  ;D