Zaloguj się lub zarejestruj. 17 Maj 2024, godz.14:56

Autor Wątek: Linie w przestrzennej plaszczyznie projekcji  (Przeczytany 5682 razy)

mr.jaro

  • Gość
Linie w przestrzennej plaszczyznie projekcji
« dnia: 25 Czerwiec 2008, godz.11:40 »
Witam wszystkich serdecznie.

Po pierwsze - jestem nowicjuszem zarowno na tym forum, jak w odniesieniu do uzytkowania Rhino (wersja 4 SR3). Zatem jesli watek utworzylem w niewlasciwym miejscu, a moje pytanie jest zbyt naiwne, prosze o odrobine wyrozumialosci.

Po drugie - "nadaje" z Niemiec, dlatego tez nie bardzo mam mozliwosc stosowania polskich czcionek. Majac niemieckia klawiature nie bylbym w stanie zapamietac, pod jaka literka kryja sie polskie znaki, co prowadziloby do czestych pomylek. Rowniez za to przepraszam, liczac na Wasza wyrozumialosc.

Po trzecie - moja wersja Rhino jest w jezyku niemieckim i pomimo wszelkich staran, tlumaczac fachowe pojecia na jezyk polski zapewne popelnie wiele bledow, tworzac mnostwo slownych bzdur. Takze tutaj prosze o wyrozumialosc i bede wdzieczny za poprawki.

Po czwarte - odpowiedzi na moje pytanie szukalem juz na forum. Niestety, bezskutecznie. Licze sie jednak z tym, ze bezowocne poszukiwania mogly byc wynikiem mojej niedoleznosci. Jesli tak jest, prosze o wybaczenie.