Zaloguj się lub zarejestruj. 27 Kwiecień 2024, godz.08:10

Autor Wątek: Model Actrosa - czy da rade...? czyli kilka rad na temat projektowania modeli  (Przeczytany 9049 razy)

Offline DmVip

  • Członek forum
  • ***
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja na forum: +35/-0
  • DmVip
Witam.
Mam pytanie do ludzi którzy znają się na modelarstwie, a raczej na modelach kartonowych wykonanych w 3D (ruino). Otóż panowie potrzebuję, rozwinąć wykonany już przeze mnie model Actrosa. I tu nasuwa się pytanko, czy da rade go w takiej formie rozłożyć w rhino na elementy, w ten sposób aby go powycinać i skleić gotowy model? Czy raczej zaprojektować go od nowa z myślą o modelu. Ku woli ścisłości projektowałem już niejeden model ale tylko w Corelu i paincie, w modelach wykonanych najpierw w 3D nie mam jeszcze doświadczenia  i dopiero stracę dziewictwo w Tym temacie .
Z góry dzięki wszystkim za pomoc !

tu możecie zobaczyć model który ma ulec rozłożeniu :)

http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,526.0.html
« Ostatnia zmiana: 07 Maj 2008, godz.07:19 wysłana przez Odyniec »
życie to nie jest bajka, to jest wojna :)

Offline kruk

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Reputacja na forum: +113/-0
Odp: Model Actrosa - czy da rade...?
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Maj 2008, godz.00:48 »
niespecjalnie znam się na kartonie, ale uważam, że z kilkoma miejscami będziesz miał problem. zaczynając od rurek zdobiących kabinę, aż do tych pięknych krzywizn samej kabiny.... ale może nie będzie tak źle, może będzie się to dało tak pociąć by po sklejeniu zachować kształt bez strat :)

Offline DmVip

  • Członek forum
  • ***
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja na forum: +35/-0
  • DmVip
Odp: Model Actrosa - czy da rade...?
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Maj 2008, godz.01:07 »
Małe sprostowanie coby nie męczyć za bardzo umysłów, wszelkie ozdoby typu: zderzak, rury z halogenami, różnego rodzaju ozdoby, nie są mi aktualnie potrzebne chodzi mi głównie o sam ciągnik :) bez "tuningu" :)