Zaloguj się lub zarejestruj. 28 Kwiecień 2024, godz.16:26

Autor Wątek: Tekstury  (Przeczytany 3784 razy)

muph19

  • Gość
Tekstury
« dnia: 01 Kwiecień 2008, godz.18:27 »
Witam... panowie poszukuje podpowiedzi odnośnie nakładania tekstur w tej wersji... jestem początkujący juz wiem jak sobie cos wymodelować.. teraz szukam podpowiedzi jak nałozyc textury..

Offline bTree

  • Moderator
  • Członek forum
  • *****
  • Wiadomości: 145
  • Reputacja na forum: +45/-0
Odp: Tekstury
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Kwiecień 2008, godz.22:11 »
Witaj na forum!
Chcesz renderować używając wbudowanego silnika Rhino, czy zewnętrznych programów (V-Ray, Maxwell)?

pozdrawiam,
bTree

muph19

  • Gość
Odp: Tekstury
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Kwiecień 2008, godz.13:39 »
w sumie już wiem jak nalożyć textury... wiem jak renderować... doszedłem do tego.. :) i w sumie nie było to bardzo trudne... ale teraz mam problem gdyż zrobiłem coś takiego

 

i teraz patrząc na lewa strone obrazka.. jest lampka... chciałbym dodać do niej światło które by padało tylko na biurko (razem z poświatą)... jaką opcją mogę to zrobić?? próbowałem w zakładce RENDERUJ>DODAJ REFLEKTOR... i poniższe i w sumie nie dało to pożądanego efektu.. tzn.. chciałbym aby to światło było widoczne od samej lampki gdzie powinna znaleźć sie żarówka.. do biurka czy stołu..

z góry dzięx za info :)
« Ostatnia zmiana: 02 Kwiecień 2008, godz.13:43 wysłana przez muph19 »

Chris84pl

  • Gość
Odp: Tekstury
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Kwiecień 2008, godz.21:20 »
Problem następujący:

W Rhino 3 nakładałem teksture (np. plik jpg) poprzez Object properties/Material/Plug-in/Browse....
Niestety w Rhino 4 przycisk Browse mam nieaktywny. Proszę o pomoc...

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: Tekstury
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Kwiecień 2008, godz.22:14 »