Zaloguj się lub zarejestruj. 03 Grudzień 2024, godz.18:32

Autor Wątek: Jak zawiesić Rhino?  (Przeczytany 4321 razy)

Offline jaceksw

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja na forum: +2/-0
Jak zawiesić Rhino?
« dnia: 07 Marzec 2008, godz.22:23 »
Najpierw tworzymy "box" i robimy na nim selekcje, potem wybieramy z menu Mesh->From NURBS object. Klikamy na dialogu OK.
Robimy selekcje na nowopowstałym obiekcie i wybieramy "Control Points On"

Kolejny krok to reset komputera.

Mam Rhino 4 z SR3

Jacek
--
P.S. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy byli dzisiaj w Katowicach

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1472
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Jak zawiesić Rhino?
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Marzec 2008, godz.06:00 »
Wypróbowałem. U mnie wszystko działa stabilnie i nic się nie zawiesza. Postaram się dać obrazek, jak już będę w Szczecinie.
Pozdrawiam.

Offline bTree

  • Moderator
  • Członek forum
  • *****
  • Wiadomości: 132
  • Reputacja na forum: +45/-0
Odp: Jak zawiesić Rhino?
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Marzec 2008, godz.13:35 »
Witam,
u mnie też ok, sprawdziłem nawet na SR2 - nic się nie wiesza.
zrzucik poniżej.

pozdrawiam,
bTree

Offline jaceksw

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja na forum: +2/-0
Odp: Jak zawiesić Rhino?
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Marzec 2008, godz.14:41 »
U mnie niestety nie...  :(
A czy na tym nowym obiekcie wybieracie "Control Points On"?

J.

Offline bTree

  • Moderator
  • Członek forum
  • *****
  • Wiadomości: 132
  • Reputacja na forum: +45/-0
Odp: Jak zawiesić Rhino?
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Marzec 2008, godz.15:23 »
tak, chyba nawet widać punkty kontrolne na jpg'u.

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1472
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Jak zawiesić Rhino?
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Marzec 2008, godz.16:56 »
Już w Szczecinie - potwierdzam również na swoim domowym komputerze - nie zawiesza się , punkty kontrole włączone na mesh'u.