Zaloguj się lub zarejestruj. 05 Maj 2024, godz.01:07

Autor Wątek: Ustawienie blueprintów  (Przeczytany 5977 razy)

wasylek88

  • Gość
Ustawienie blueprintów
« dnia: 22 Grudzień 2007, godz.15:19 »
Witam!
Jestem nowy w rhino. W jaki sposób ustawić obrazki samochodu tak by można było je widzieć przy modelowaniu. Mam samochód w widokach takich jak: góra, bok, przód, tył. Czy mógłby ktoś pomóc mi krok po kroku ustawić te blueprinty. Tak by pasowały do siebie . Jak próbowałem je wstawić przez background to jakoś nie wychodziło. Każdy był innej wielkości mimo iż obrazki są super dopasowane.

Offline Bbuli

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja na forum: +23/-0
Odp: Ustawienie blueprintów
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Grudzień 2007, godz.16:12 »
W tej samej zakładce co wstawiałeś background ustawiasz i skalujesz dany obraz aż osiągniesz zadawalający wygląd-jak po skalowaniu obraz ucieka w bok to przenosisz go tam gdzie chcesz-w tej samej zakładce są wszystkie narzędzia-nawet kolor bitmapy itp.Walcz i próbuj a zapewne uda się.Jak by co pytaj dalej.

wasylek88

  • Gość
Odp: Ustawienie blueprintów
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Grudzień 2007, godz.16:18 »
Nie ma możliwości jak w maxie wpisania ile na ile pikseli ma być obraz?? Tu widze tylko skalowanie bez żadnej skali. Ja chciałem oryginalne wielkości jak w obrazkach. Nie ma takiej funkcji pozwalającej poprostu na wstawienie obrazka w niezmienionych rozmiarach?? Mam jeszcze jedno pytanie. Jak ja moge to ustawić odpowiednio skoro widać obrazek z góry tylko w okienku Top a w innych nie więc nie mam pojęcia jak to przesunąć. W maxie było nieco łatwiej z tym jednak skala trudności do wymodelowania wozu była dla mnie nieco za trudna. Dlatego równie dobrze wyglądające wozy mżna zrobić tu w Rhino tylko sie zatrzymalem na tych rzutach.  :'(

Offline Bbuli

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja na forum: +23/-0
Odp: Ustawienie blueprintów