Wymagania:
- chęć do pracy 
- podstawowa znajomość programu (np. przećwiczone samouczki zamieszczone w rhino )
W nawiasach zamieszczone są angielskie nazwy poleceń. Wystarczy przekopiować je do linii poleceń by je uruchomić.
Budowę rozpoczynamy od wyznaczenia głównej osi symetrii i pomocniczego kółka.
Polecenia :
-   Krzywa -> Linia -> ..... ( tutaj  do wyboru sposoby rysowania)
-   Krzywa -> Okrąg -> .....
Rysujemy krzywą przekroju poprzecznego oczka klucza. Tworzymy  z niej powierzchnię obrotową.
Polecenia
- Krzywa -> Forma swobodna -> Punkty kontrolne  ( polecenie ang.  _Curve)
- Powierzchnia - > Obrotowa ( polecenie ang.  _Revolve)
Wybieramy figurę 
Gwiazda.
- Krzywa -> Wielobok -> Gwiazda  ( _Star)
lub
Tworzymy gwiazdę w odpowiednim miejscu modelu.
Wyciągamy krzywą tworząc powierzchnię.
Powierzchnia -> Wyciągnij Krzywą -> Prosto ( _Pause )
Posługujemy sie poleceniem 
Różnica Boole'a odpowiednio kształtując powierzchnię.
- Bryła -> Różnica ( _BooleanDifference )
Tworzymy krzywe, przy pomocy których kształtować będziemy rękojeść  klucza.
- Krzywa -> Forma swobodna -> Punkty kontrolne  ( _Curve )
Kształtujemy druga część klucza.
Wyciągamy krzywą tworząc powierzchnię, potem ją zakrywamy.
Powierzchnia -> Wyciągnij Krzywą -> Prosto ( _Pause )
Bryła -> Zakryj Płaskie Otwory ( _Cap )
Wywołujemy funkcję 
Zaokrąglij krawędź.
Bryła -> Zaokrąglij krawędź -> Zaokrąglij Krawędź ( _FilletEdge )
Wpisujemy odpowiednią wartość zaokrąglenia i wybieramy krawędzie do  modyfikacji.
Po zaokrągleniu krawędzi całość wygląda o wiele lepiej.
Tworzymy przekrój poprzeczny rękojeści narzędzia i wyciągamy.
- Krzywa -> Forma swobodna -> Punkty kontrolne (  _Curve )
- Powierzchnia -> Wyciągnięcie po 2 prowadnicach ( _Sweep2 )
Po wyciągnięciu.
Do wykonania zostało zaokrąglenie na oczku i wcięcia w rękojeści.
Wcięcia można zrobić przy pomocy polecenia 
Wytnij drutem lub użyć polecenia Boole'a.
- Bryła -> Narzędzia Edycji Brył -> Wytnij Drutem ( _WireCut )
Zaokrąglenie przejścia rękojeści można wykonać wg sposobu 
Marka zamieszczony jest w tutku z modelowania samolotu :]
Zrzuty prezentują poszczególne etapy zaokrąglania powierzchni.
Podzielnie powierzchni
Klucz w okazałości