Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Grudzień 2024, godz.09:38

Autor Wątek: Głowa  (Przeczytany 4289 razy)

robertrobo

  • Gość
Głowa
« dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.11:44 »
No to powoli zabieram sie do organów  :). Myślałem że trudno będzie głowę robić ale spokojnie 1,5 h można coś takiego zrobić jak nie krócej  hehehe .

pozdro
robo

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1472
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Głowa
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.14:24 »
robertrobo, wielki brat jest pod ogromnym wrażeniem, ale jeśli mogę prosić, dbaj o moje oczy i daj jakiś szary, nawet nie mogę się dokładnie przyjrzeć, bo monitor na mnie szczeka....

Masz niesamowity talent, to fakt. Specjalnie podałem temat organicznego modelowania, bo to super ciekawa sprawa. Kiedyś - wszyscy krzyczeli, że modelowanie NURS powstało właśnie po to, aby ułatwić tworzenie organiki, a teraz ogromny afront, że w NURBS nie da się tego z robić. Fakt, NURBS się mało rozwija - jako technika w zasadzie nie ma możliwości, a np, w modelowaniu poly, mamy już możliwość rzeźbienia 3d w czasie rzeczywistym.
Tzn, pod Rhino to też jest (ClayTools- które działa o wiele lepiej niż rzeźbienie poly), ale niestety, ceny tego typu rozwiązań - są z Marsa.

Z ogromną uwagą i zaciekawieniem  będę śledził, to co nam udostępniasz i za to z góry dziękuję.

Jeśli mogę mieć prośbę - pokaż jak "gębę" zrobiłeś w Rhino, umieram z ciekawości.

Dziękuję poza tym, że tak szybko odpowiedziałeś na wyzwanie.

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 556
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Głowa
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.14:48 »
No ładnie, ładnie  - tylko co on taki smutny :)
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1472
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Głowa
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.14:57 »
Hal - trafiłeś w dziesiątkę. Właśnie strasznie ciekawym, czy np można to zmienić, bo że robertrobo modelował tylko połowę to widać i to strasznie... Ja umieram z ciekawości, jak sobie poradzi, aby tego nie było widać.

A moja ciekawość jest szczera - nigdy nie modelowałem postaci w Rhino, więc i ja liczę, że się czegoś nauczę, a temat jest genialny!

robertrobo

  • Gość
Odp: Głowa
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.15:21 »
Troszkę weselszy

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1472
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Głowa
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Wrzesień 2007, godz.15:46 »
Organiczna postać niestety nigdy nie robi takiego efektu jako czysty model geometryczny, jak np. coś mechanicznego. Nawet jak robert skończy model - ciągle będzie on wyglądał na "ubogi". Modelowanie organiczne nabiera życia dopiero poprzez nałożenie materiałów, mam nadzieję - że ta postać będzie naszym wirtualnym userem, założę mu nawet konto,no i trzeba mu/jej dać jakieś imię (:-)