Zaloguj się lub zarejestruj. 03 Maj 2024, godz.21:46

Autor Wątek: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości  (Przeczytany 7268 razy)

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« dnia: 30 Sierpień 2007, godz.16:00 »
Witam, trochę popuściłem wodze fantazji i stworzyłem sobie takie oto wejście. Jest to kontynuacja pracy z narożnikiem dlatego wszystko jest też na szaro. Myślałem nad skrzydłami wrót (drzwi - sam nie wiem jak to nazwać), czy nie zrobić ich z grubego szkła, ponieważ za nimi jest tunel -na razie sama bryła.
Tą prace traktuje jako poligon doświadczalny, na którym będę sprawdzał i szukał najlepszych rozwiązań oświetlenia V-ray’a i liczę na Waszą pomoc i solidna krytykę  :D
Brakuje jeszcze wiele elementów w scenie, będzie więcej okien i drobiazgów niewiadomego przeznaczenia. Jednocześnie nie chciałbym aby całość była pozbawiona sensu. Głównie chodzi mi o to aby mechanika elementów i ich praca pokrywała się z prawami fizyki.
Powoli zaczyna przypominać mi to jakąś poczekalnię – może pójdę w tym kierunku. :D
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Sierpień 2007, godz.17:05 »
Jak dla mnie - niesamowite.... szczere gratulacje za pomysłowość. Jednak niedosyt jest - jakbyś to w full kolor i w pełni teksturki Nam pokazał....
Ale v-ray daje rade - oj, daje (:-)

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Sierpień 2007, godz.17:33 »
W tym problem że tekstur jeszcze nie ma , czekam aż mi się to wszystko wyklaruje i będę mógł je zrobić. Chcę zrobić trochę tekstur ze śladami eksploatacji- zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Dziś wrzucę jeszcze coś w kolorze ze światłem słonecznym wpadającym przez szklane wejście. No zastanawiam się nad kolorystyka całości – nie chcę za bardzo naćkać, bo wtedy zrobi się nie ciekawie.
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Sierpień 2007, godz.17:35 »
tak, może stać się nieciekawie, jak zastosujesz barwy "krzyczące". Jak dasz jakieś fajne pastele, w klimatach zieleń i granat, myślę, że będzie suuuuper
Poczekalnia PKP AD 2210 (:-))))
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpień 2007, godz.17:36 wysłana przez Odyniec »

Offline marek

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 335
  • Reputacja na forum: +149/-1
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Sierpień 2007, godz.20:31 »
A za drzwiami kasa kasa kasa . ;D ;D ;D Lub fotel dentystyczny.  ;D ;D ;D ;D

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Sierpień 2007, godz.13:09 »
To załączam render w kolorze, na razie nic specjalnego - brak tekstur.
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Sierpień 2007, godz.13:42 »
No no, już ma to swój klimacik według mnie, coś ala Raport Mniejszości :D , szczególnie podoba mi się to światło nad drzwiami.

PS. Czy render używa fizycznej kamery i nieba?

PS. 2 Może jescze jakiś mały tweak szyby, zeby byla lepiej widoczna. np minimalne jej sciemnienie, lub oddanie jakiejś barwy, bo rozumiem ze teraz to jest 100% biała przesroczysta szyba.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpień 2007, godz.15:14 wysłana przez satrab »

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Sierpień 2007, godz.15:43 »
Dokładnie klimacik już jest - zmieniam zdanie - METRO (:-)

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Sierpień 2007, godz.19:16 »
Satrab – nie bardzo wiem o co chodzi z tą kamerą . Używam kamery Still Camera z włączonym Override Focal Length ( ustawiłem na 30), zmieniam parametry i rozciągam perspektywę tak aby więcej było widać w scenie, a GI całkiem wyłączone. Natomiast światło jest typu Sunligt System.
Co do koloru szyby, to jest minimalnie szara ale chyba za mało lub to efekt tego że światło pada z zewnętrz i chyba za mała Caustic’a. Ale będzie lepiej :)

Marek, Odyniec – zobaczymy co wam jeszcze do głowy przyjdzie  ;D
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Wrzesień 2007, godz.10:12 »
Znalazłem trochę czasu i do scenki dodałem kilka elementów tzn. okna i ekrany szklane koło siłowników hydraulicznych – nie chcę, by się komu krzywda stała :) - jeszcze pozmieniałem trochę opcje dla rendera.
« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień 2007, godz.11:08 wysłana przez Hal9000 »
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline marek

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 335
  • Reputacja na forum: +149/-1
Odp: Poczekalnia - gdzieś w przyszłości
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Wrzesień 2007, godz.22:14 »
Teraz czekamy na malarza, aby wszystko pomalował.  ;)
Oświetlenie wejścia w poprzedniej wersji było bardziej wyraziste i sprawiało leprze wrażenie ale szczegóły wrót znowu zamazane.
Może nie da się tego pogodzić.  :(
W drzwiach odbija się kultowa kanapa. A czy jest możliwe renderowanie zwykłego lustra?   ??? Bo można stworzyć ciekawe efekty.
A kiedy się dowiemy, co za tymi drzwiami się ukrywa? Bo lista przypuszczeń jest ogromna i mogłaby Odyńcowi sparaliżować forum, jakbyśmy zaczęli wyliczać wszystkie. ;) . Tak że czekamy na uchylenie rąbka tajemnicy.  ;)