Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Grudzień 2024, godz.02:38

Autor Wątek: krzywa powierzchnia po trymowaniu  (Przeczytany 3423 razy)

Szampan

  • Gość
krzywa powierzchnia po trymowaniu
« dnia: 14 Grudzień 2012, godz.23:04 »
1. Modeluję szybowiec Mucha i walczę ze statecznikiem pionowym. Problem widać na potrójnym obrazku. 
Rzutowałem krzywą na powierzchnię statecznika i dociąłem trimem. Krawędź wydaje się ok, ale powierzchnia przy tym wcięciu w czerwonym kółku postanowiła się pogiąć.

Czym to jest spowodowane?


2. sweep2 daje takie efekt jak na pojedynczym obrazku. Jak zapanować nad tym wybrzuszeniem (czyli pozbyć się)?

Niedawno zacząłem przygodę z Rhino, więc póki co piszę w podstawach i nie zakładam WIPa, bo nie wiem co z tego wyjdzie:)

Pozdrawiam

Offline skalanya

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 258
  • Reputacja na forum: +19/-0
    • Skalany Architects
Odp: krzywa powierzchnia po trymowaniu
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Styczeń 2013, godz.16:20 »
Może to być problem z wyświetlaniem grafiki. Daj w Opcjach-> Siatka-> Smooth & slower

Pozdrawiam
Andrzej

Szampan

  • Gość
Odp: krzywa powierzchnia po trymowaniu
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Styczeń 2013, godz.16:33 »
od tego zacząłem :) niestety nie to

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 595
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: krzywa powierzchnia po trymowaniu
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Styczeń 2013, godz.11:32 »
Witam
Proponuje przeprowadzić analizę krzywych tworzących powierzchnię. Miałem coś podobnego ,winą były niewielkie nierówności krzywych i . Może wrzuć ten kawałek jako plik na forum i sprawdzimy co się dzieje.
Pozdrawiam