No więc kilka drobiazgów -
Jeśli chodzi o profil, to mam nadzieję ze na dole szklanki jak narysowałeś krzywą, a potem ją offsetowałeś/odsunąłeś nie łączyłeś krzywych? - w tym miejscu w przeciwieństwie do góry gdzie jest oczywiste że krawędź szklanki wynika z ładnie na miękko połączonych krzywych. Rzecz w tym że jeśli się odruchowo zamknie taki profil - to program obróci kształt, ale będą syfy w dnie. To tylko taka mini przestroga- choć na siatce wygląda to ok.
Druga sprawa - bardzo obiecujący jest render z płynem -tylko żeby się to udało to - kilka trików i mechanika cieczy.
Co do cieczy to nigdy jak robimy płyn (np. w kieliszku, butelce, wanience itd) nie jest to bryła o PŁASKIEJ powierzchni górnej. Płyny maja swoje napięcie powierzchniowe wiec zrób po albo menisk wypukły albo wklęsły i lekko odsuń płyn od ścianki, wartości po przecinku 0.0costam - 0.02
Załączam klasyczny tutorial do kieliszka z winem - jest co prawda do 3dmaxa ale zorientujesz się co i jak - i szklaneczkę minimalne, ale minimalnie nad CPlane unieś - wtedy światło lepiej buduje formę -
http://www.aversis.be/tutorials/vray/vray_glass_liquid.htmPowodzenia!