Stosuję kilka różnych sztuczek w zależności jakie elementy tworze. Jeśli to możliwe to zamiast powierzchni rysuję bryły, czy to prostopadłościany (o grubości 0.2mm – karton), czy to walce itd. W takich bryłach czasami "wycinam" otwory, np. tutaj w kołach i otwory w wieży. Często bryły tworzę "wyciągając" przekroje po krzywych, np. w tym wypadku błotniki, ich wsporniki czy też ogniwa gąsienic, a powstałe końcowe otwory "zamykam" poleceniem "Cap Planar Holes" (_Cap). Często tak wyciągnięte bryły "docinam" do właściwych kształtów używając głównie pomocniczych brył i polecenia "_BooleanSplit". Często też po rozwinięciu poszycia po prostu "obcinam" brzegi o grubość kartonu (materiału).
Jak widzisz stosuję różne sztuczki, jedne lepsze inne gorsze. Najważniejsze, że to działa a powoli staram się stosować to samo podejście do podobnych elementów. A jak coś nowego odkryję lub zobaczę w tutorialach to staram się sprawdzić i ewentualnie stosować.