Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Grudzień 2024, godz.14:11

Autor Wątek: początki teksturowania-proste wnetrze  (Przeczytany 4587 razy)

kase

  • Gość
początki teksturowania-proste wnetrze
« dnia: 10 Styczeń 2010, godz.22:33 »
  Witam wszystkich, to mój pierwszy wątek więc proszę o wyrozumiałość.
Przedstawiam wszystkim swój pierwszy projekt w vrayu z użyciem tekstur, do tej pory unikałem ich jak ognia, poniewaz wolałem przedstawiać wszystko czysto, graficznie.
wiem,ze nie jest to cudo, ale jak wiadomo najlepiej uczyć sie poprzez konstruktywną krytykę ludzi którzy się na tym znają-więc prosze o wszelkie uwagi.
Opis: jest to proste wnętrze do szkoły dla kolegi.
Czas powstania: od 0, czyli przerysowanie z kartki z tematem do cada,poprzez projekt do tego co widzicie- prawie 1 dzień z normalnymi przerwami. myśle,ze troche ponad 10 h licząc z renderami próbnymi i tym-prawie finalnym.
Sprzęr: core quad 2.4, 2gb ramu 800Mhz,grafika 1gb na 128bit(niestety)
Bardzo prosze o komentarze i miłego oglądania.
praca dlatego w WIP ponieważ nie chciałbym,zeby tak się zakończyła-więc proszę o uwagi, poprawie wszystko i wtedy wrzuce do prac ukończonych.
« Ostatnia zmiana: 10 Styczeń 2010, godz.22:41 wysłana przez kase »

plum

  • Gość
Odp: początki teksturowania-proste wnetrze
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Styczeń 2010, godz.00:42 »
Poduszki na sofach naciągasz modyfikatorem _CageEdit dla wierniejszego wyglądu. Tak samo z fotelami ?

kase

  • Gość
Odp: początki teksturowania-proste wnetrze
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Styczeń 2010, godz.02:15 »
nie znałem tej komendy-ale widzę,ze bardzo przydatna rzeczywiście.
ja naraie sofy itp rozciągałem albo skalowaniem w 1D  albo zwyczajnie strechowałem.
dzięki za rade.

kubbek

  • Gość
Odp: początki teksturowania-proste wnetrze
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Styczeń 2010, godz.09:16 »
1. Bardzo mocny bump na podłodze i przede wszystkim na białej fakturze (skórze?) na meblach - w jednym i drugim miejscu wygląda to nienaturalnie.
2. Takie dosyć bladaczkowe - pewnie trochę Photoshopa by wystarczyło.

A tak w ogóle, to fajnie, że chce Ci się w tym jeszcze dalej grzebać i dopracowywać :)

kase

  • Gość
Odp: początki teksturowania-proste wnetrze
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Styczeń 2010, godz.21:15 »
no wiem, ta skóra faktycznie kiepska:)
a co do ps to jakiś filtr?tsks drobna kaszka jak w starszych aparatach?moze coś konkretnego?
i jeszcze jedno pytanie do wszystkich:)chodzi o widok zza szyb, wstawiłem tam obrazek jako fakture na płąszczyzne ale niezaleznie od odległości od okna zawsze wychodził zamazany jak teraz, lepiej tylko jak wyrzuciłem okna-ale wtedy prześwietlało całą scene.
prosze o porade!peace.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2010, godz.12:40 wysłana przez kase »

kubbek

  • Gość
Odp: początki teksturowania-proste wnetrze
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Styczeń 2010, godz.09:38 »
a co do ps to jakiś filtr?daka droibna kaszka jak w starszych aparatach?moze coś konkretnego?

W zasadzie nie miałem na myśli konkretnego filtra tylko raczej korekcję pod kontem nasycenia kolorów i kontrastu (krzywe albo poziomy), ale botak swego czasu pisał tutaj http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,1103.0.html o programie służącym do obróbki renderów tak, żeby wyglądały jak naturalne zdjęcie. Z filmiku wnioskuję, że może to być całkiem poręczny programik do obróbki wizualizacji wnętrz.