Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Grudzień 2024, godz.08:03

Autor Wątek: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych  (Przeczytany 3527 razy)

muph19

  • Gość
Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
« dnia: 28 Wrzesień 2009, godz.15:11 »
witam forumowiczów.... od jakiegoś czasu przyuczam się w rhino.... coś tam sobie robie bardziej mniej skomplikowane.... ale napotykam na problemy kltóre albo sam rozwiązuje w większości albo kiedy niemam juz pomysłu musze zapytać speców w tej dziedzinie.... więc jestem tu....

a mianowicie... <wiem że to podstawy... ale od czegoś trzeba zaczać....>

tworze bryłe np kule.... i mam gęstość ustawiona na 1 robie sobie 10 żebym miał większe pole do popisu i edycji bryły... ale wszystko ładnie pieknie ale niema tylu punktów kontrolnych dzięku którym mógłbym sobie zmieniać kule na dowolny kształt .... dlaczego jak to włączyć

pomóżcie....

pozdrawiam

botak

  • Gość
Odp: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Wrzesień 2009, godz.16:08 »
Nie tędy droga  :D

Tutaj nie modeluje się jak w programach "poly", przesuwając punkty.

Jeśli koniecznie chcesz dodać punkty kontrolne możesz zrobić to dzięki komendzie _InsertKnot
« Ostatnia zmiana: 28 Wrzesień 2009, godz.16:11 wysłana przez botak »

muph19

  • Gość
Odp: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Wrzesień 2009, godz.21:15 »
no właśnie... tak coś mi nie pasowało .... yhy.... czyli może mi ktoś wytłumaczyć na czym to polehga... <te informacje sa dla mnie wazne żebym mógł to zrozumieć,... i wkońcu zacząć się uczyć,,, >

pozdrawiam

botak

  • Gość
Odp: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Wrzesień 2009, godz.21:42 »
Najlepiej przejżyj sobie tutoriale - na forum jest ich wiele