Moim zdaniem, w przypadku Rhino, Twój wybór powinien paść na kartę szybszą i z mniejsza ilością pamięci. Duża pamięć przydaje się w pracy w Rhino, gdy nakładamy ogromne ilości tekstur na nasz obiekt.
W tym konkretnym przypadku różnice w wydajności tych 3 kart w Rhino okażą sie być znaczące.
Pierwsza propozycja, to 512 MB pamięci i ciche chłodzenie, jednak rdzeń taktowany jest "tylko" 540 MHz, a pamięci GDDR3 są raczej marnej jakości (dlatego w tej cenie dostajesz ich 2 razy więcej) i nie grzeszą wydajnością (efektywne 1400 MHz).
Druga i trzecia propozycję łączy wydajność i moc - to 675 MHz na rdzeniu i efektywne 2 GHz na pamięciach. To naprawdę wystarczy dla układu 8600, aby wygodnie pracować. Chłodzenie (wiatrak) stosowany przez Asusa nie jest głośny, ale jak chcesz mieć idealną ciszę, lepiej dopłacić do chłodzenia pasywnego.
Jeszcze jedna sprawa - trzeba pamiętać, że jeśli planujemy kartę podkręcać - chłodzenie pasywne (SILENT) odpada - karty z takim chłodzeniem i tak są w trakcie pracy tak gorące, że spokojnie można na nich przygotować jajecznicę. Ponadto karty z pasywnym chłodzeniem podwyższą nam temperaturę w obudowie komputera o jakieś 2-3 stopnie. Czasami może to mieć znaczenie.