Zaloguj się lub zarejestruj. 21 Listopad 2024, godz.13:44

Autor Wątek: MoI  (Przeczytany 7919 razy)

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
MoI
« dnia: 24 Wrzesień 2007, godz.21:15 »
Ponieważ juz wspomniałem o tym programie na konradusie, muszę to zrobić tutaj. Były współtwórca Rhino - opracowuje własny modeler NURBS, który ciągle jest w fazie beta i jest za darmo (póki co). Jest zgodny z plikami Rhino, reprezentuje podobną filozofię pracy, jedyna jego wada jest taka, że ma około 30 funkcji, zamiast 3000.
 Ale chyba warto o nim wspomnieć, bo zapowiada się i już działa! nieźle.

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: MoI
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Październik 2007, godz.10:19 »
Dla tych, którzy chcą spróbować swych sił w MoI lub dla tych, którzy chcą przerobić te lekcje w Rhino - zestaw świetnych wideo tutoriali, do MoI. Lekcje te naprawdę są świetne, a autorzy, tworząc geometrię, dbają o optymalizację tworzonych powierzchni.
Zapraszam tutaj. Wszystko niestety po francusku, ale można się zorientować. Polecam szczególnie ten pierwszy tutorial (pot).