Witam
Mam problem z którym borykam się od dłuższego czasu. Buduję w Rhino model galeonu z 17w. Zbliżam się zdecydowanie ku końcowi. Jednym z ostatnich elementów jest galion czyli rzeźba umocowana na dziobie okrętu. W tym wypadku jest to figura smoka. Na tej rzeźbie utknąłem i nie potrafię sobie z nią poradzić. Nie umiem znaleźć metody na precyzyjne modelowanie bryły/ powierzchni. Przeszukałem tutoriale i znalazłem angielskojęzycznego tutka w którym autor modeluje ludzką głowę. Metoda, którą autor się posługuje jest dla mnie nie jasna mimo, jak mi się wydaje zrozumienia tekstu. Zastosowałem własny pomysł, jak sądzę nie odbiegający zasadniczo od oryginału. Stworzyłem powierzchnię obrotową wokół wzorcowych bitmap. Stosując skalowanie punktów kontrolnych powierzchni oraz różnicując ich ilość zdołałem stworzyć to co widać w załączonym pliku ale nic ponadto. Zwiększenie ich ilości zaciemnia obraz i bardzo trudno jest się nimi posługiwać. Bardzo proszę o podpowiedź jak się robi takie rzeczy Rhino.
Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na jakąś radę.