Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

RHINOCEROS => Modelowanie 3D => Wątek zaczęty przez: zielony w 14 Kwiecień 2009, godz.13:07

Tytuł: muszelka
Wiadomość wysłana przez: zielony w 14 Kwiecień 2009, godz.13:07
Witam. Jestem nowy w temacie 3D.
Ponieważ dokształCAM się w CNC to bez znajomości grafiki 3D niewiele zdziałam. Mam badziewne łącze internetowe
i po tutoriale ciężko mi sięgnąć.
Chodzi mi o wymodelowanie takiej płaskiej muszli. Czy pofalować jakoś półkulę czy zrobić pazurki i połączyć je ?
Może ktoś mi wskazać drogę ? Załączam zdjęcia. :-\


Tytuł: Odp: muszelka
Wiadomość wysłana przez: HAV w 14 Kwiecień 2009, godz.14:17
http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,714.0.html
Tytuł: Odp: muszelka
Wiadomość wysłana przez: zielony w 15 Kwiecień 2009, godz.01:24
No jest konkretne wyjaśnienie. Dzięki.
Wcześniej szukałem hasła: muszl*. 
A tu jest, tylko zdrobniale.
Tytuł: Odp: muszelka
Wiadomość wysłana przez: sea__ w 15 Kwiecień 2009, godz.07:28
No widzę, że jednak  tutek o muszelce na cos się przyda  :D.
Tytuł: Odp: muszelka
Wiadomość wysłana przez: kruk w 15 Kwiecień 2009, godz.10:08
mała rzecz a cieszy :D
 :P
Tytuł: Odp: muszelka
Wiadomość wysłana przez: zielony w 16 Kwiecień 2009, godz.02:46
Chciałbym zrobić formę na etui wodoszczelne na telefon. Taki mój pomysł sprzed lat.
Pozdro.