Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D
PROJEKTY, GALERIE I KOMENTARZE => Galeria prac ukończonych => Wątek zaczęty przez: Rokosz w 10 Luty 2009, godz.21:17
-
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu bawię się rhino, ale dopiero od niedawna zacząłem się "wciągać" Chciałem pokazać Wam pierścionek, wiem ze to żaden artyzm, ale ciekaw jestem waszych opinii. Chciałbym go wyrenderować ale nie mam bladego pojęcia jak się za to zabrać.
-
Ściągnij demo HyperShota i plugin do Rhino.
Przeczytaj skróconą instrukcję, i w godzine będziesz miał efekt jaki byś osiągał przy pomocy innych programów po kilku dniach.
http://www.bunkspeed.com/hypershot/
-
Pierścionek pierwsza klasa. Jak zrobisz dobry renderek, to na pewno będzie lepiej sie prezentował.
Jak na poczatek to bardzo dobrze :D +
Hal
-
Ten pierścionek to zaręczynowy z Rhino? ;) ;D
Jak zdecydujesz się na HyperShota to po przeczytaniu instrukcji zobacz na stronę bunkspeed videos (http://www.viddler.com/explore/bunkspeed/videos/) gdzie możesz zobaczyć więcej co i jak .
Za wciągniętego w Rhino pozytywnie, +
-
Nie nie jest zaręczynowy to po prostu pierścionek, co do czytania instrukcji hmm będzie problem bo mój angielski jest raczej na niskim poziomie :( , ale nic to powalczę. A w ogolę dzięki za pomoc. Pozdrawiam
-
No i jest mój pierwszy rendering, na pewno może być lepiej, ale i tak ciesze sie jak dziecko ;D. Ten program jest genialny, :) jeszcze raz wielkie dzięki
-
gdy mowa jest o programach genialnych, to oprócz rhino mam tylko jeden typ - chodzi o hypershota (:D
-
Tak tak chodzi o hypershota, ale rhino w połączeniu z nim to dopiero zestaw :D, to jesze jeden, ten jest lepszy. Teraz mam trudniejsze pytanie(dla mnie) jakim programem sprawić żeby ten pierścionek się obracał wokół własnej osi ?
-
Fajna jubilerka :D a co do animacji to może zerknij tu http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,522.0.html
-
Powoli pierścionek budzi się do życia ;D
-
Animację można też wykonać tak jak to zrobił TNT obracająca się felga (http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,786.msg6079.html#msg6079), wykorzystał tu HyperShota.