Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D
PROJEKTY, GALERIE I KOMENTARZE => Galeria prac ukończonych => Wątek zaczęty przez: botak w 27 Październik 2008, godz.19:31
-
A ja jak zwykle z innej beczki :)
Aby złagodzic przeważające militarne wątki na forum, proponuję trochę muzyki.
Oczywiście muzyki poważnej. A do tego jak nic pasują skrzypce.
Zrealizowane oczywiście w jedynym słusznym oprogramowaniu, a wyrenderowane w jedynym mi znanym i to pobieżnie (V-ray)
Konstruktywna krytyka jak i zuchwałe pochwały mile widziane :D
-
Brakuje tylko Vanessy May i raportu "Making of..." ;)
Ps. Machnij jeszcze smyczek ;)
-
NO NO - Pięknie :o Zamurowało mnie. Teraz jestem pod wpływem szoku - jak się otrząsnę to może się czegoś czepie.
Hal
-
botak - moje najgłębsze wyrazy uznania - świetna robota !!
-
Nie no piękna sprawa, model świetny, drewno na renderach wyszło zajefajnie (http://www.forum.armacenter.pl/images/smiles/icon_usmiech.GIF), jeszcze w wersji carbonowej poproszę (http://www.forum.armacenter.pl/images/smiles/mrgreen.gif)
-
Piękna rzecz... aż miło popatrzeć, nie zaprzeczam że troszkę potrwało zanim doszedłem do siebie po ujrzeniu skrzypeczków, naprawdę śliczna robota... oby tak dalej !!!!!!!!!!!!!!!!
-
Witam!
Piękne! :o Aż słychać muzykę...
Pozdrawiam.
-
Piękna praca. Nie podoba mi się tylko ziarnistość cienia i DOF'a (3 rendner)
Oświetlenie to same RectangularLight'y beż zadnego HDRi?
-
Fajne te skrzypce choć jak dla mnie wolałbym żeby były postarzone, te aż pachną nowością ;)
-
Dzięki wszystkim za opinie
Piękna praca. Nie podoba mi się tylko ziarnistość cienia i DOF'a (3 rendner)
Oświetlenie to same RectangularLight'y beż zadnego HDRi?
Oświetlenie to jeden "RectangularLight" - lubię oświetlac przedmioty do renderowania tak jak robie to w studiu foto.
Wiem, że nie do końca jest to poprawne, ale lubię i już.
Co do ziarnistości, to jest to czego nie za bardzo mogłem się pozbyc.
Na początku wszystko było ok, a potem cos sie dupslo i nawet powroty do poprzednich ustawien nic nie daly.
No i nie chciałem aby renderowało się to niewiadomo ile (ten jeden render zajął ok 10min)
Jeszcze jestem w fazie nauki v-raya, przy kolejnym projekcie będzie lepiej :)
Smyczka nie będzie; Starych skrzypiec tez nie :D
Trochę z lenistwa, a troche z braku czasu, zresztą wolę się zmierzyc z kolejnymi projektami.
-
Oddałem model i scenę w ręce firmowego rendermana :D i... dalej jest szum i brzydki "bokeh"
A ustawienia już są takie, że nigdy się do takich nawet nie zbliżaliśmy - cóż, widocznie ten typ tak ma:)
-
Napisałem, że DOF mi się trochę nie podoba, ale nie napisałem że tak na ogól bywa. Tzn DOF'a z vraya i Brazila jest jakiś taki trochę ziarnisty na ogół, ekspertem nie jestem, ale chyba jeszcze nie wdziałem idealnego DOF'a bez użycia Photoshopa.
-
Napisałem, że DOF mi się trochę nie podoba, ale nie napisałem że tak na ogól bywa. Tzn DOF'a z vraya i Brazila jest jakiś taki trochę ziarnisty na ogół, ekspertem nie jestem, ale chyba jeszcze nie wdziałem idealnego DOF'a bez użycia Photoshopa.
tak, tak ja wiem, że tak nie napisałeś :D
zwróciłeś uwagę, na faktycznie niezbyt ładną głębie i jak najbardziej się z Tobą z tym zgadzam.
Kolega który w firmie zajmuje się głównie renderowaniem powiedział, że jest w stanie doprowadzić to do efektu pożądanego...
i zobaczymy czy jest w stanie...
A nawet jak tak, to jakoś nie zadowala mnie fakt wykonywania renderu jednej klatki w ciągu 36godzin (na 6 dwuprocesorowych stacjach roboczych)
Ale efektu jestem ciekaw :)
-
a mnie się podoba - kompozycja ujęć, za to ode mnie dla rendermana na konto botaka następne +3 :)
-
To czekam ;)
Noise Threshold 00000000000000000,1 ;P
-
czekajcie... ile?????????? 36 godzin??? na 12 rdzeniach w sumie?
dałbym maksymalnie 3 minuty na taki render w takiej konfiguracji, renderman, odwołuję poparcie ... :-\
BŁĄD - admina - czytam po łebkach - już wszystko jasne, sorki
-
To czekam ;)
Noise Threshold 00000000000000000,1 ;P
Noise Threshold i jeszcze inne ustawienia poszły poza granice używalności, a wszystko w imię nauki :D
-
a mnie się podoba - kompozycja ujęć, za to ode mnie dla rendermana na konto botaka następne +3 :)
A widzisz - Ja też nie doczytałem :) kompozycja ujęć i całość renderu są moje. Tomek (renderman) tylko w ostatnim ujeciu pododawal zera w ustawieniach V-Raya.
Ale fakt baaaardzo dużo się od niego nauczyłem, więc plusy mu się należą :D
-
no i widzicie - kruk na starość sie robi ślepy jak ślepowron :'(
nie wiem w jaki sposób przeoczyłem ten temat, ale powiem jedno - to jest piękne. ekstra wyrzeźbione skrzypeczki (zwłaszcza ślimak wyszedł tak, że brakuje słów). a do takiej rzeźby jeszcze doszedł render taki, że gdybym nie wiedział to powiedziałbym, że to zdjęcie........
(to ode mnie jeszcze jeden plusik ;) )
-
Witam
To mój pierwszy post na forum . Generalnie pracuje w dziedzinie mocno związanej z 3D, ale Rhino to raczej hobby, i to głównie jako wspomaganie projektowania niż narzędzie wizualizacji (taki odpowiednik acada, tylko bardziej nadający się do 3D).
Dotychczas bylem skrytoczytaczem, ale same ochy i achy nad tym modelem sprowokowały mnie do rejestracji...
Przedstawiony model jest technicznie super wykonany i nigdy do tego poziomu pewnie nie dojdę z braku czasu. To samo dotyczy renderingu. Ale merytorycznie to się muszę przyczepić , i to mocno.
1. Chyba słabo szukałeś blueprintów - popatrz pod jakim kątem masz struny do strunnika i porównaj.
2. ten podbródek jest deczko za toporny
3. zgubiłeś 3 śrubki na strunniku
4. schemat nawijania strun na kołki nie ma nic wspólnego z rzeczywistością:
struny środkowe powinny być nawinięte na skrajne kołki (B i C) , a struny pierwsza i ostatnia na te dalsze od końca (A i D).
W ten sposób po lewej są dwie niżej brzmiące struny, a po prawej wyżej strojone.
5. tylna płyta jest zdecydowanie za mało wysklepiona
Te błędy powodują, że nie da się oszukać, że to nie "komputerówka"