Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D
		PROJEKTY, GALERIE I KOMENTARZE => Nad tym pracujemy (WIP) => Wątek zaczęty przez: satrab w 27 Listopad 2007, godz.01:34
		
			
			- 
				Butelka jest w sumie na podstawie tutoriala (sama siatka), ale przeglądając go w połowie stwierdziłem, że to dla mnie zbyt skomplikowane, więc uprościłem trochę model i zrobiłem go po swojemu. Trzeba by jeszcze dodać kapsel, i nauczyć sie zrobić etykietę w v-ray'u - co do etykiety to próbowałem ale nie wychodziło to jak bym chciał ponieważ w obecnej wersji jest to mocno utrudnione. 
Wrzucam tutaj rendery wstępne bo nie ma sensu robić oddzielnego topiku w dziale v-ray.
			 
			
			- 
				świetnie wyszło szkło i rendery!
może jakiś mały tutek o ustawieniach takiego renderu?
			 
			
			- 
				Zobaczymy jak będę stał z czasem  :-\ zresztą sam wielu rzeczy jeszcze nie rozumiem, może ktoś bardziej doświadczony by sie pochwalił wiedzą  :) ?
			
 
			
			- 
				Satrab świetna robota, czekamy na nalepkę firmową „Satrab cola” ;D ;D ;D
marek
			 
			
			- 
				napisana - wiadomą jaką czcionką - Colową oczywiście hehehe
			
 
			
			- 
				dobra robota satrab, ale z kaplsem to już pewno więcej wysiłku będzie.
Przy okazji mam pytanie od czego zależą te niedoskonałosci w renderach głownie w tłach, chodzi mi o niejednorodność tła takie zmnienne pasy. Czasami to pojawia sie nie tylko w tle ale na obiekcie.
Pzdr
Larry
			 
			
			- 
				Butelka super, co do etykiety to też miałem problem z mapowaniem. Chodzi o to ze wzór sie powtarza i ciężko to wykonać. Ja w swojej scence z winem zrobiłem dodatkową powierzchnie na którą nałożyłem teksture z tym że u mnie nie było problemu scianki butelki były proste, a tu sa nieregularne kształty.
Oczywiście da się to zrobic, ale też jeszcze nie wiem jak.
Hal
			 
			
			- 
				Hal -  tak jak mówisz to się da zrobić, jak będę miał czas to się pobawię różnymi ustawieniami mapowania Rhino i coś powinno z tego wyjść  8)
Larry - szczerze mówiąc to nie wiem dokładnie dlaczego tak jest. Na czystym renderze w oknie v-raya chyba były już minimalne "pasy" a kompresja do jpeg nawet kilku procentowa baaardzo ten efekt powiela :/ 
Albo to kwestia źle ustawionego światła, lub coś jest za mało dokładnie policzone, i któreś ze 1000 ustawień vray'a  ;) trzeba poprawić. Pewnie będę musiał się spytać na forum producenta, bo sam na to nie wpadnę za szybko  ???