-
Scena z lampą, obrazem i przyszłym kominkiem :). Nie są jeszcze gotowe bo trzeba trochę poprawić żeby wyglądało porządnie.
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=346.0;attach=4546;image)
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=346.0;attach=4548;image)
Trwają prace pod V-ray więc wkrótce nowe grafiki :).
-
Widzę że zacząłeś ćwiczyć nakładanie tekstur – super :D, czas trochę odejść od default’owej szarości w Rhino. Budujecie wspaniałe modele ale trochę brakuje im duszy, ze względu na brak materiału i bitmap. O przepraszam, Krzychu już nadaje kolorytu. ;D
Teraz widzę że to zacznie się zmieniać.
Jest lampa, będzie kominek – proponuje jeszcze fotel i półkę z książkami – będzie gdzie poczytać.
Czekam na więcej. :D
-
miło, że sea__ wpływa na inne wody,
ale przepalać tak światłem od razu po oczach? bohaterom? (;-)
Gdzie dach, gdzie sufit, gdzie kamera?
żądam poprawek! ;D
-
Marek -a niech rośnie oby jak największa :D, a co do cegiełek to racja. Można obrucić bitmap'ę lub dać inną, bez cieni i dodać dodatkową warstwę z wgnieceniami (bump) w miejscach gdzie znajdują się spoiny. Wtedy swiatło jak będzie padać pod róznymi kątami to i tak bedzie prawidłowo się rozchodzić i wszystko bardzie naturalne będzie.
-
Wszystko się zrobi, tylko trochę czasu potrzebuje ( mało go ostatnio mam). Dziś tylko tyle zrobiłem.
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=346.0;attach=4550;image)
Dzięki za porady Hall9000 :)
-
Witam!
Zapowiada się bardzo interesująco. Najbardziej ciekawi mnie jak będzie wyglądać kominek.
Pozdrawiam.
-
Prześwietlone!!! sea_ - zgaś światło lub kilka (;-)
-
Można posłużyć się Artweaver lub innym programem graficznym który posiada odpowiednie filtry. Zazwyczaj zaznaczasz obszar i wywołujesz odpowiednią funkcją, ustalasz głębokość nierówności i gotowe. Tak ja robiłem.
Wiem ze prześwietlone, a razie musi być żebym kurz na podłodze dojrzeć . ;D
Zrobiłem zielone klosze na lampie , wiem że wygląda dziwnie ale chciałem wypróbować co z tego wyjdzie.
Ściany maja za drobną cegłę- eksperymentuję jeszcze. Ale złota lampa wygląda już ładniej :)
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=346.0;attach=4556;image)
-
Witam,
na podstawie swojego muru powinieneś zrobić drugą bitmapę w skali szarości mając na uwadze to że ciemniejsze miejsca bitmapy będą bardziej się zagłębiać, a jasne mniej. Wszystko jest zależne od skali szarości. Zrobiłem mały przykład pod render Rhino.
W polskiej wersji programu, to się nazywa Wybój, a angielskim Bumpmap i tam trzeba wczytać plik z mapą wgnieceń. W identyczny sposób wykonałem lizak z nosorożcem:) -render pod V-ray'em.
W ten sposób możesz sobie wykonać delikatne linie podziału, nity na kadłubie swojego samolotu i co tam sobie życzysz -bez modelowania :D.
-
zacznijmy od tego, że nie mamy wiedzy na temat, czy ta scena do zamknięty obszar, czy murek obok domu z widokiem na słoneczko (jeśli tak, to skąd lampa i podłoga). Ciągle, mimo postprocesu w programie 2d, akurat TA scena nie pasuje mi do żadnego przypadku z wyżej wymienionych. :)
Jeśli to "pokój" - zrób sufit i daj się światłu odbijać, jak to powinno robić...
Zachęcam sea__ do dalszych eksperymentów.
Scena moim zdaniem - wygląda ciągle na wypaloną, a nie renderowaną. ;D