Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D
PROJEKTY, GALERIE I KOMENTARZE => Galeria prac ukończonych => Wątek zaczęty przez: pomyslownik w 27 Kwiecień 2010, godz.16:18
-
Tak trochę z innej beczki, ale zawsze Rhino - tym razem projekt ogrodzenia, w realizacji:)
Projekt był konkretnie pod metal dla firmy od ogrodzeń i bram tak że reszta to tylko dodatki.
Liczyło się szybciutko, gorzej z rys tech,ale są na to myki:)
-
Dla mnie bomba :) jedyne co mnie zastanawia to spoina(fuga) na tle cegły wygląda jakby była wypukła- zamierzone chociaż z tego co napisałeś to metal ważniejszy? Jakim materiałem zrobiłeś metal bo mi się podoba ta matowość.
Czas to pieniądz- i to mnie zawsze denerwuje w architekturze bo nie można niczego wykończyć tak jak się chce.
-
Extra to ogrodzenie ;D, fuga ta grubsza rzeczewiscie wygląda na wypukłą ale to szczegół. "WC" jest elektryzujący ;D ;D ;D
-
Dziękować , dziękować, sprawa była na zaraz miałem trzy godzinki wiec wiele się nie dało urzezać.
Co do materiału - cegły klinkier to po prostu wrzucona textura z podstawowego podręcznego serwisu http://www.cgtextures.com/, polecanego na forum w innym dziale. Textura w najprostszej opcji mapowania czyli box, dopasowałem nieco skalę. Jesli chodzi o metal to zwykły materiał, troszkę refleksu i efekt który naprawdę lubię czyli ustawienie w materiale reflection - laduję pod reflection mapę HDRI w opcji environment, tylko ustawienia multiplaya nie na 1, tylko niżej.
W efekcie materiał jakby nieco naturalnie odbija jakieś światło ale nie do końca sztucznie.
Dodam że do plastików, nie bawiąc się w ustawianie HDRI dla całego studia czy sceny, po prostu można nadać reflection dla samego materiału i wygląda tez ok.
Niebawem coś na słodko wrzucę :)