Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

RHINOCEROS => Modelowanie 3D => Wątek zaczęty przez: muph19 w 28 Wrzesień 2009, godz.15:11

Tytuł: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
Wiadomość wysłana przez: muph19 w 28 Wrzesień 2009, godz.15:11
witam forumowiczów.... od jakiegoś czasu przyuczam się w rhino.... coś tam sobie robie bardziej mniej skomplikowane.... ale napotykam na problemy kltóre albo sam rozwiązuje w większości albo kiedy niemam juz pomysłu musze zapytać speców w tej dziedzinie.... więc jestem tu....

a mianowicie... <wiem że to podstawy... ale od czegoś trzeba zaczać....>

tworze bryłe np kule.... i mam gęstość ustawiona na 1 robie sobie 10 żebym miał większe pole do popisu i edycji bryły... ale wszystko ładnie pieknie ale niema tylu punktów kontrolnych dzięku którym mógłbym sobie zmieniać kule na dowolny kształt .... dlaczego jak to włączyć

pomóżcie....

pozdrawiam
Tytuł: Odp: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
Wiadomość wysłana przez: botak w 28 Wrzesień 2009, godz.16:08
Nie tędy droga  :D

Tutaj nie modeluje się jak w programach "poly", przesuwając punkty.

Jeśli koniecznie chcesz dodać punkty kontrolne możesz zrobić to dzięki komendzie _InsertKnot
Tytuł: Odp: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
Wiadomość wysłana przez: muph19 w 28 Wrzesień 2009, godz.21:15
no właśnie... tak coś mi nie pasowało .... yhy.... czyli może mi ktoś wytłumaczyć na czym to polehga... <te informacje sa dla mnie wazne żebym mógł to zrozumieć,... i wkońcu zacząć się uczyć,,, >

pozdrawiam
Tytuł: Odp: Modelowanie - więcej punktów kontrolnych
Wiadomość wysłana przez: botak w 28 Wrzesień 2009, godz.21:42
Najlepiej przejżyj sobie tutoriale - na forum jest ich wiele