Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

RHINOCEROS => Zrobiłem/am tutorial dla Rhinoceros i chcę się podzielić => Wątek zaczęty przez: robertrobo w 06 Wrzesień 2007, godz.15:01

Tytuł: Głowa
Wiadomość wysłana przez: robertrobo w 06 Wrzesień 2007, godz.15:01
Wbrew pozorom to nie takie trudne aby uzyskać prostą głowę:

1. Rysujemy obrys głowy rys. ap.
2. Potem obracamy profil tyłu głowy wokol osi rys. bp , rys. cp.
     Na profilach bliżej nosa kształtujemy oczodoły i poliki.
3. Zaznaczamy wszystkie profile i wybieramy wyciągnięcie po profilach. rys. dp.
4 Podziwiamy efekt naszej pracy  ;D. rys. ep.

Wygładzanie polega jedynie na zmianie profili w miejscach gdzie nam coś nie pasuje.

No i jak chyba nie trudne hehehe  :)

PS. Uśmiech można uzyskać podnosząc punkty
Tytuł: Odp: Głowa
Wiadomość wysłana przez: robertrobo w 06 Wrzesień 2007, godz.15:20
Troszke weselszy

Tytuł: Odp: Głowa
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 06 Wrzesień 2007, godz.15:38
Dzięki, dzięki robertrobo, sprawiłeś mi ogromną przyjemność, którą mogę porównać tylko do widoku modelu 3d samolotu Saaba. Mam pytanie, a jak z modyfikacją rysów twarzy, jak zachowuje się geometria? Możliwa jest edycja, taka wiesz, prawie dowolna? Teoretycznie wiem, ale chciałbym dowiedzieć się bezpośrednio. Możesz udostępnić scenę w Rhino?
Tytuł: Odp: Głowa
Wiadomość wysłana przez: kruk w 06 Wrzesień 2007, godz.21:27
jest ciekawie. może sam spróbuję się kiedyś czymś takim zająć...
z ciekawości zapytam - jak duży sie robi pliczek z samej takiej główki  ???