Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

RHINOCEROS => Projektowanie i prace koncepcyjne => Wątek zaczęty przez: daro1337 w 04 Styczeń 2012, godz.07:13

Tytuł: lustrzana powierzchnia
Wiadomość wysłana przez: daro1337 w 04 Styczeń 2012, godz.07:13
Witam kolegów, ktoś poradzi albo powie czy da sie zrobić lustrzaną powierzchnie w Rhino? poprzez wbudowany render?
rysuję applowe urządzenie i przydałaby mi się 'lustrzana powierzchnia' na tył ;)
z Góry dziękuje za pomoc i wskazówki:)
Tytuł: Odp: lustrzana powierzchnia
Wiadomość wysłana przez: sea__ w 04 Styczeń 2012, godz.22:10
Witam, w zamieszczonym poniżej renderze jako lustro wykorzystałem Materiał -Glass ( silnik Brazil) Reszta to odpowiednie ustawienia. Można tez poeksperymentować z srebrem, chromem i innymi odbijającymi materiałami. Jak to zrobić na silniku Rhino zrobić jeszcze nie wiem ale się dowiem  :D