Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

RHINOCEROS => Teksturowanie i oświetlenie w wersji podstawowej Rhinoceros => Wątek zaczęty przez: eye_lip w 03 Grudzień 2008, godz.18:14

Tytuł: Podstawy teksturowania i renderu
Wiadomość wysłana przez: eye_lip w 03 Grudzień 2008, godz.18:14
Witajcie,

Szukam informacji nt teksturowania i oświetlenia bo niestety to co do tej pory wiem - tzn, że można zaznaczyć obiekt jego preferencje i w basicu ustawić jakąs teksturę - nic nie daje w praktyce, a potrzebuję różne powierzchnie bryły teksturować pod różnymi kątami skalowaniem itp. Szukałem tu na forum ale chyba słabo albo nic nie było, a to są podstawy :-\ Będę wdzieczny za feedback ;)
Tytuł: Odp: Podstawy teksturowania i renderu
Wiadomość wysłana przez: sea__ w 07 Grudzień 2008, godz.18:53
Tu masz o mapowaniu tekstur http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,755.0.html  tutaj o tworzeniu Studio Lighting in Vray  http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/studiolighting/ (http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/studiolighting/), wszytko na forum jest tylko trzeba poszukać  ;).

ps: korzystam tylko okazyjnie  z pc bo mój ma spalona płytę główna i od 2 tyg czekam na nowa  ;D. Niestety w tym czasie nie jestem w stanie NIC zrobić  :(
Tytuł: Odp: Podstawy teksturowania i renderu
Wiadomość wysłana przez: satrab w 07 Grudzień 2008, godz.20:12
sea, nie martw się, ja nie mam monitora od 3 tygodni ; )

(sorry za off top)
Tytuł: Odp: Podstawy teksturowania i renderu
Wiadomość wysłana przez: marcinpolniak w 02 Styczeń 2011, godz.14:46
A jak tak się podczepię pod pytanie, czy można, a jeżeli tak to jak, sprawić żeby np kula zaczęła świecić. swoim światłem.
Tytuł: Odp: Podstawy teksturowania i renderu
Wiadomość wysłana przez: kruk w 12 Styczeń 2011, godz.17:42
pewnie można dać jej iluminację...