Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

RHINOCEROS => RhinoScript i RhinoPython => Wątek zaczęty przez: satrab w 11 Czerwiec 2009, godz.12:39

Tytuł: Rhino Hair - alpha 0.1
Wiadomość wysłana przez: satrab w 11 Czerwiec 2009, godz.12:39
Wczoraj Damien opublikował na swoim blogu pierwszą wersją skryptu symulującego włosy. Jest to cześć wynik jego prac nad symulacjami tkanin itp. o czym pisałem wcześniej.
Obecnie plugin nie powala ale zapowiada się ciekawym dodatkiem, poza nie przypadkowo jest to wersja  oznaczona numerem 0.1 ;)

Skrypt dodaje jedną komendę "RhnoHair". Możemy decydować o długości włosów, ilości segmentów z jakich się składa jeden włos, grubości itp.
Obecnie za każdym razem trzeba wszystko od nowa ustawiać, "rurki" włosów nie są zakryte (cap) i nie można przerwać ich generowania za pomocą ESC.
Jeżeli będzie można przyjemniej edytować opcje generacji i samo ich tworzenie będzie trwało krócej to będzie super. Póki co jak widać rewelacji nie ma. i nie ma porównywać z generatorami włosów z innych pakietów 3d, ale wszystko ma swój początek ; )

http://liquidtectonics.blogspot.com/2009/06/rhino-hair-010-first-public-alpha.html

Tytuł: Odp: Rhino Hair - alpha 0.1
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 12 Czerwiec 2009, godz.22:12
hehe --- niesamowite, to już nic mnie nie zdziwi, czekam na rigging postaci w Rhino... oraz soft i rigid bodies... 8) :D :)
Tytuł: Odp: Rhino Hair - alpha 0.1
Wiadomość wysłana przez: botak w 14 Czerwiec 2009, godz.10:24
Oglądałem na forum Asgvis jak to powstawało, i z niecierpliwością na to czekałem.
Teraz nie mogę się doczekać aż to przetestuje.