Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D
MATERIAŁY REFERENCYJNE, MODELE I TEKSTURY => Modele 3D => Wątek zaczęty przez: satrab w 07 Luty 2008, godz.14:14
-
Tym razem super szczegółowe modele z repozytorium Uniwersytetu Stanford.
http://graphics.stanford.edu/data/3Dscanrep/ (http://graphics.stanford.edu/data/3Dscanrep/)
Świetne do testowych renderów z użyciem skomplikowanej geometrii.
Jako przykład mój renderek smoka.
-
Super stronę wygrzebałeś dzięki. Render też niczego sobie. Może tak krótki opisik renderu? ;)
marek
-
No nie wiem co by zbytnio napisać, oświetlenie samo GI (QMC + LC), żadnych dodatkowych lampek, jasny Background żeby szkło nie miało czarnych odbić.
materiał szkła - standardowy "green_glass.vismat" jaki znajdziemy razem z vrayem, kolor modyfikujmy w zakładce Refraction, w polu Fog Color i musi to być taki "blady" kolor, w renderze będzie ciemniejszy.
-
I o to chodziło jak kiedyś zajmę się na poważnie renderem to będę miał gotowy przepis. ;D ;D ;D
marek
-
zapewniam marku, że to nie takie trudne. Klikasz kilka razy i już.
A smok - przepiękny wyszedł!
-
No nie jest to nadzwyczaj trudne :), problem zaczyna się gdy będziemy chcieli uzyskać krótszy czas renderu, przy zachowaniu takiej samej jakości, ale optymalizacja to wyższa szkoła jazdy, na początek wystarczą jakieś 2 ustawienia zaproponowane przez bardziej doświadczonych użytkowników.
PS. to się renderowało ok 50 minut.
-
to prawda satrab, co napisałeś.
A 50 min na taką ilość obliczeń, to i tak świetny wynik!.