Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D
PROJEKTY, GALERIE I KOMENTARZE => Nad tym pracujemy (WIP) => Wątek zaczęty przez: Hal9000 w 30 Sierpień 2007, godz.16:00
-
Witam, trochę popuściłem wodze fantazji i stworzyłem sobie takie oto wejście. Jest to kontynuacja pracy z narożnikiem dlatego wszystko jest też na szaro. Myślałem nad skrzydłami wrót (drzwi - sam nie wiem jak to nazwać), czy nie zrobić ich z grubego szkła, ponieważ za nimi jest tunel -na razie sama bryła.
Tą prace traktuje jako poligon doświadczalny, na którym będę sprawdzał i szukał najlepszych rozwiązań oświetlenia V-ray’a i liczę na Waszą pomoc i solidna krytykę :D
Brakuje jeszcze wiele elementów w scenie, będzie więcej okien i drobiazgów niewiadomego przeznaczenia. Jednocześnie nie chciałbym aby całość była pozbawiona sensu. Głównie chodzi mi o to aby mechanika elementów i ich praca pokrywała się z prawami fizyki.
Powoli zaczyna przypominać mi to jakąś poczekalnię – może pójdę w tym kierunku. :D
-
Jak dla mnie - niesamowite.... szczere gratulacje za pomysłowość. Jednak niedosyt jest - jakbyś to w full kolor i w pełni teksturki Nam pokazał....
Ale v-ray daje rade - oj, daje (:-)
-
W tym problem że tekstur jeszcze nie ma , czekam aż mi się to wszystko wyklaruje i będę mógł je zrobić. Chcę zrobić trochę tekstur ze śladami eksploatacji- zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Dziś wrzucę jeszcze coś w kolorze ze światłem słonecznym wpadającym przez szklane wejście. No zastanawiam się nad kolorystyka całości – nie chcę za bardzo naćkać, bo wtedy zrobi się nie ciekawie.
-
tak, może stać się nieciekawie, jak zastosujesz barwy "krzyczące". Jak dasz jakieś fajne pastele, w klimatach zieleń i granat, myślę, że będzie suuuuper
Poczekalnia PKP AD 2210 (:-))))
-
A za drzwiami kasa kasa kasa . ;D ;D ;D Lub fotel dentystyczny. ;D ;D ;D ;D
-
To załączam render w kolorze, na razie nic specjalnego - brak tekstur.
-
No no, już ma to swój klimacik według mnie, coś ala Raport Mniejszości :D , szczególnie podoba mi się to światło nad drzwiami.
PS. Czy render używa fizycznej kamery i nieba?
PS. 2 Może jescze jakiś mały tweak szyby, zeby byla lepiej widoczna. np minimalne jej sciemnienie, lub oddanie jakiejś barwy, bo rozumiem ze teraz to jest 100% biała przesroczysta szyba.
-
Dokładnie klimacik już jest - zmieniam zdanie - METRO (:-)
-
Satrab – nie bardzo wiem o co chodzi z tą kamerą . Używam kamery Still Camera z włączonym Override Focal Length ( ustawiłem na 30), zmieniam parametry i rozciągam perspektywę tak aby więcej było widać w scenie, a GI całkiem wyłączone. Natomiast światło jest typu Sunligt System.
Co do koloru szyby, to jest minimalnie szara ale chyba za mało lub to efekt tego że światło pada z zewnętrz i chyba za mała Caustic’a. Ale będzie lepiej :)
Marek, Odyniec – zobaczymy co wam jeszcze do głowy przyjdzie ;D
-
Znalazłem trochę czasu i do scenki dodałem kilka elementów tzn. okna i ekrany szklane koło siłowników hydraulicznych – nie chcę, by się komu krzywda stała :) - jeszcze pozmieniałem trochę opcje dla rendera.
-
Teraz czekamy na malarza, aby wszystko pomalował. ;)
Oświetlenie wejścia w poprzedniej wersji było bardziej wyraziste i sprawiało leprze wrażenie ale szczegóły wrót znowu zamazane.
Może nie da się tego pogodzić. :(
W drzwiach odbija się kultowa kanapa. A czy jest możliwe renderowanie zwykłego lustra? ??? Bo można stworzyć ciekawe efekty.
A kiedy się dowiemy, co za tymi drzwiami się ukrywa? Bo lista przypuszczeń jest ogromna i mogłaby Odyńcowi sparaliżować forum, jakbyśmy zaczęli wyliczać wszystkie. ;) . Tak że czekamy na uchylenie rąbka tajemnicy. ;)