Wczoraj Damien opublikował na swoim blogu pierwszą wersją skryptu symulującego włosy. Jest to cześć wynik jego prac nad symulacjami tkanin itp. o czym pisałem wcześniej.
Obecnie plugin nie powala ale zapowiada się ciekawym dodatkiem, poza nie przypadkowo jest to wersja oznaczona numerem 0.1
Skrypt dodaje jedną komendę "RhnoHair". Możemy decydować o długości włosów, ilości segmentów z jakich się składa jeden włos, grubości itp.
Obecnie za każdym razem trzeba wszystko od nowa ustawiać, "rurki" włosów nie są zakryte (cap) i nie można przerwać ich generowania za pomocą ESC.
Jeżeli będzie można przyjemniej edytować opcje generacji i samo ich tworzenie będzie trwało krócej to będzie super. Póki co jak widać rewelacji nie ma. i nie ma porównywać z generatorami włosów z innych pakietów 3d, ale wszystko ma swój początek ; )
http://liquidtectonics.blogspot.com/2009/06/rhino-hair-010-first-public-alpha.html