Zaloguj się lub zarejestruj. 12 Maj 2024, godz.02:49

Autor Wątek: Titus Onera  (Przeczytany 26407 razy)

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Titus Onera
« Odpowiedź #60 dnia: 02 Marzec 2009, godz.17:04 »
Dzieki za plik.
Gizmo mapy (widget) rozciagnąłeś na całą rakietę, dlatego nie ma tam napisu. Dołączam zrzuty pliku który mi podesłaleś i z poprawionym gizmem.
W tym przypadku gizmo powinno być takiej samej wysokości jak mapowany obiekt tak jak na dolnym obrazku.
Hal
« Ostatnia zmiana: 02 Marzec 2009, godz.17:31 wysłana przez Hal9000 »
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline daromaro

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja na forum: +1/-0
Titus Onera
« Odpowiedź #61 dnia: 02 Marzec 2009, godz.17:49 »
No właśnie walczę z tym Gizmem mapy ale u mnie pokazywało się we właściwym miejscu. A to duże kasowałem i nadal było gdzieś w pamięci.

Offline daromaro

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja na forum: +1/-0
Titus Onera
« Odpowiedź #62 dnia: 02 Marzec 2009, godz.19:01 »
Poddałem się :( Dostałem plik zwrotny od Hal'a zmieniłem nazwę, lokalizację i kicha. Który SR jest aktualny? Może muszę odświeżyć swojego Rhinusia?

Offline daromaro

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja na forum: +1/-0
Titus Onera
« Odpowiedź #63 dnia: 02 Marzec 2009, godz.20:31 »
Mam SR5b  - lepiej wyświetla teksturę ale nadal tam gdzie nie trzeba :(

Offline daromaro

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja na forum: +1/-0
Titus Onera
« Odpowiedź #64 dnia: 02 Marzec 2009, godz.20:45 »
Nakładanie tekstur jest proste. Na pojedynczych bryłach wychodzi bez problemów - opisałem powyżej na ćwiczenia na płaskiej powierzchni i na walcu. Ale jak nakładam na tą rurę to mimo, że zaznaczam wybraną powierzchnię ładuje się na cała rakietę.  :'( Nawet plik odesłany od Hal'a ładuje sie na całość

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Titus Onera
« Odpowiedź #65 dnia: 02 Marzec 2009, godz.21:03 »
No to nie mam pojęcia co jest nie tak. U mnie wszystko gra. Możliwe ze to wina wersji, ja jeszcze nie zaktualizowałem do SR5 - dziłam na SR4.
Jest mała różnica między SR3, a SR4 zostało dodane kilka opcji w edytorze mapowania, ale nie wiem co jest nowego w SR5, jestem przed stawianiem nowego systemu wiec sobie odpuscilem SR5.
Co do teksturowania Marku to powoli coś sie rodzi  :D Opisuje zasadę mapowania XYZ i UVW, ale jeszcze troche mi to zajmie :)
Hal
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

Offline daromaro

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja na forum: +1/-0
Odp: Titus Onera
« Odpowiedź #66 dnia: 02 Marzec 2009, godz.22:02 »
Mam SR5b  - lepiej wyświetla teksturę ale nadal tam gdzie nie trzeba :(

To znaczy teraz mam. Wgrałem ją po nieudanej próbie z plikiem od Hal'a. Wcześniej miałem SR3 - chyba :)

Offline daromaro

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja na forum: +1/-0
Titus Onera
« Odpowiedź #67 dnia: 02 Marzec 2009, godz.22:17 »
Teraz to już zupełnie zgłupiałem. Niby cos wyszło (czarne pole) ale jednocześnie nie jest na wysokości widgetu zobaczcie miejsca zaznaczone czerwonymi strzałkami. Oczywiście kadłubik nadal pokryty niepotrzebnymi napisami :(
 :(
« Ostatnia zmiana: 02 Marzec 2009, godz.22:19 wysłana przez daromaro »

Offline daromaro

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja na forum: +1/-0
Odp: Titus Onera
« Odpowiedź #68 dnia: 02 Marzec 2009, godz.22:42 »
tiaa... To czarne pole bo zaznaczyłem pole 'tekstura' we właściwościach obiektu - materiał. tera odhaczone i już czarne zniknęło  ;D