Zaloguj się lub zarejestruj. 21 Listopad 2024, godz.18:22

Autor Wątek: Różne tryby wyświetlania dla poszególnych obiektów  (Przeczytany 4853 razy)

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Różne tryby wyświetlania dla poszególnych obiektów
« dnia: 25 Listopad 2008, godz.00:31 »
Czy ktoś może mi powiedzieć jak włączyć różne tryby wyświetlania dla poszczególnych obiektów, np. tak jak na obrazku, siatka dla ścian, cieniowany dla reszty?

Bo tak generalnie to... screen jest mój, z tym, że nie wiem jak to włączyłem  ;)
« Ostatnia zmiana: 25 Listopad 2008, godz.00:32 wysłana przez satrab »

Offline HAV

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 525
  • Reputacja na forum: +74/-0
  • LAST CAT STANDING
Odp: Różne tryby wyświetlania dla poszególnych obiektów
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Listopad 2008, godz.03:26 »
Menu Shade/ Set Object Shading Attributes

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: Różne tryby wyświetlania dla poszególnych obiektów
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Listopad 2008, godz.22:44 »
Dzięki, co prawda nie widzę tego jakoś nigdzie ;) ale za to znalazłem komendę "SetObjectDisplayMode"

Offline HAV

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 525
  • Reputacja na forum: +74/-0
  • LAST CAT STANDING
Odp: Różne tryby wyświetlania dla poszególnych obiektów
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Listopad 2008, godz.22:57 »
Ikonka Shaded Viewport na górnym standardowym pasku (obok ikony standardowego rendera rhino - ta niebieska kula :P) - rozwijasz menu, drugi rząd, czwarta kolumna :P


Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: Różne tryby wyświetlania dla poszególnych obiektów
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Listopad 2008, godz.23:35 »
A faktycznie  :P
Niby tam szukałem, ale chyba za krótko wciskałem ppm, poza tym na liście pasków też jest Shade ;) coraz gorzej ze mną....