Zaloguj się lub zarejestruj. 21 Listopad 2024, godz.11:45

Autor Wątek: Podstawy teksturowania i renderu  (Przeczytany 12726 razy)

eye_lip

  • Gość
Podstawy teksturowania i renderu
« dnia: 03 Grudzień 2008, godz.18:14 »
Witajcie,

Szukam informacji nt teksturowania i oświetlenia bo niestety to co do tej pory wiem - tzn, że można zaznaczyć obiekt jego preferencje i w basicu ustawić jakąs teksturę - nic nie daje w praktyce, a potrzebuję różne powierzchnie bryły teksturować pod różnymi kątami skalowaniem itp. Szukałem tu na forum ale chyba słabo albo nic nie było, a to są podstawy :-\ Będę wdzieczny za feedback ;)

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: Podstawy teksturowania i renderu
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Grudzień 2008, godz.18:53 »
Tu masz o mapowaniu tekstur http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,755.0.html  tutaj o tworzeniu Studio Lighting in Vray  http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/studiolighting/, wszytko na forum jest tylko trzeba poszukać  ;).

ps: korzystam tylko okazyjnie  z pc bo mój ma spalona płytę główna i od 2 tyg czekam na nowa  ;D. Niestety w tym czasie nie jestem w stanie NIC zrobić  :(

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: Podstawy teksturowania i renderu
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Grudzień 2008, godz.20:12 »
sea, nie martw się, ja nie mam monitora od 3 tygodni ; )

(sorry za off top)

marcinpolniak

  • Gość
Odp: Podstawy teksturowania i renderu
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Styczeń 2011, godz.14:46 »
A jak tak się podczepię pod pytanie, czy można, a jeżeli tak to jak, sprawić żeby np kula zaczęła świecić. swoim światłem.

Offline kruk

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Reputacja na forum: +113/-0
Odp: Podstawy teksturowania i renderu
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Styczeń 2011, godz.17:42 »
pewnie można dać jej iluminację...