Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Listopad 2024, godz.00:13

Autor Wątek: Pierścionek  (Przeczytany 5563 razy)

Rokosz

  • Gość
Pierścionek
« dnia: 10 Luty 2009, godz.21:17 »
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu bawię się  rhino, ale dopiero od niedawna zacząłem się "wciągać" Chciałem pokazać Wam  pierścionek, wiem ze to żaden artyzm, ale ciekaw jestem waszych opinii. Chciałbym go wyrenderować ale nie mam bladego pojęcia jak się za to zabrać.
« Ostatnia zmiana: 10 Luty 2009, godz.21:22 wysłana przez Rokosz »

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Luty 2009, godz.21:40 »
Ściągnij demo HyperShota i plugin do Rhino.
Przeczytaj skróconą instrukcję, i w godzine będziesz miał efekt jaki byś osiągał przy pomocy innych programów po kilku dniach.

http://www.bunkspeed.com/hypershot/
« Ostatnia zmiana: 10 Luty 2009, godz.22:12 wysłana przez satrab »

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Luty 2009, godz.23:38 »
Pierścionek pierwsza klasa. Jak zrobisz dobry renderek, to na pewno będzie lepiej sie prezentował.
Jak na poczatek to bardzo dobrze  :D +
Hal
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

geminuspm

  • Gość
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Luty 2009, godz.07:17 »
Ten pierścionek to zaręczynowy z Rhino?  ;) ;D
Jak zdecydujesz się na HyperShota to po przeczytaniu instrukcji zobacz na stronę bunkspeed videos gdzie możesz zobaczyć więcej co i jak .
Za wciągniętego w Rhino pozytywnie, +

Rokosz

  • Gość
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Luty 2009, godz.08:12 »
Nie nie jest zaręczynowy to po prostu pierścionek, co do czytania instrukcji hmm będzie problem bo mój angielski jest raczej na niskim poziomie :( , ale nic to powalczę. A w ogolę dzięki za pomoc. Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 11 Luty 2009, godz.08:27 wysłana przez Rokosz »

Rokosz

  • Gość
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Luty 2009, godz.19:23 »
No i jest mój pierwszy rendering, na pewno może być lepiej, ale i tak ciesze sie jak dziecko ;D. Ten program jest genialny, :) jeszcze raz wielkie dzięki

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Luty 2009, godz.19:26 »
gdy mowa jest o programach genialnych, to oprócz rhino mam tylko jeden typ - chodzi o hypershota (:D

Rokosz

  • Gość
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Luty 2009, godz.19:28 »
Tak tak chodzi o hypershota, ale rhino w połączeniu z nim to dopiero zestaw :D, to jesze jeden, ten jest lepszy. Teraz mam trudniejsze pytanie(dla mnie) jakim programem sprawić żeby ten pierścionek się obracał wokół własnej osi ?
« Ostatnia zmiana: 11 Luty 2009, godz.20:36 wysłana przez Rokosz »

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Luty 2009, godz.21:01 »
Fajna jubilerka  :D a co do animacji to może zerknij  tu http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,522.0.html

Offline Hal9000

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja na forum: +154/-0
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Luty 2009, godz.21:40 »
Powoli pierścionek budzi się do życia  ;D
W pracy: Rhino 5.0 PL, Bongo 2, V-ray 2,  Clayoo - Intel Core i7-4790K, Quadro K600, Ram 24 Gb 1600 MHz, IIYAMA 27".
DELL Precision Tower 7810
W domu: Intel Core i7-4790K,Rhino 4.0 PL - Nvidia GeForce GTX 750 Ti, Ram 8 Gb 1800 MHz, IIYAMA LCD 24".

geminuspm

  • Gość
Odp: Pierścionek
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Luty 2009, godz.10:17 »
Animację można też wykonać tak jak to zrobił TNT   obracająca się felga , wykorzystał tu HyperShota.
« Ostatnia zmiana: 12 Luty 2009, godz.10:22 wysłana przez geminusPM »