Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,
piszę do Was ponieważ nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, ani na żadnej stronie, ani w żadnym salonie/serwisie.
Problem polega na tym, że moja narzeczona założyła firmę i zakupiła nowego MacBook'a Pro z 2015 roku z wyświetlaczem Retina, dokładnie chodzi o ten ostatni komputer z procesorem i7 2,5 GHz (Turbo Boost do 3,7 GHz) –
http://www.apple.com/pl/macbook-pro/specs-retina/Do tego zostały zakupione programy firmy Adobe w wersji CS6 oraz Rhinoceros w najnowszej wersji 5. Programy Adobe zostały zaktualizowane do najnowszej wersji, które są przystosowane pod ten ekran – Retina, natomiast z Rhino jest bardzo duży problem i nie można kompletnie na tym pracować. Program bardzo długo się uruchamia i nie można wykonać żadnych czynności, ogólnie nie ma możliwości pracy na tym komputerze. Zainstalowaliśmy Rhino w wersji trial na starym laptopie z Windows 7 Pro i wszystko działa dobrze, może nie rewelacyjnie, ale jest o wiele lepiej niż w przypadku MacBook'a.
Poniżej umieszczam film, który pokazuje całą sytuację:
https://www.dropbox.com/s/syzaazl9llw8mx1/rhino%2001.mov?dl=0Jeśli ktoś z Was ma jakieś ciekawe porady to bardzo chętnie z tego skorzystam.
Dodam również, że podłączenie dodatkowego monitora do tego MacBook'a i praca na nim z zamkniętą pokrywą niczego nie zmienia, już to testowaliśmy i niestety, ale nic to nie pomogło, a z drugiej strony to jest laptop i trochę ciężko podróżować jeszcze z dodatkowym ekranem.
Liczę na pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam serdecznie,
Artur