Zaloguj się lub zarejestruj. 21 Listopad 2024, godz.22:25

Autor Wątek: Zawijanie płaszczyzny  (Przeczytany 3129 razy)

Offline cave

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja na forum: +0/-0
Zawijanie płaszczyzny
« dnia: 16 Listopad 2011, godz.09:33 »
Witam.
Próbuję od paru godzin zawinąć płaszczyznę wokół walca, mam pytanie czy w ogóle jest taka możliwość w Rhino? Dokładnie chodzi o zawinięcie bitmapy na produkcie. ???
Pozdrawiam

Offline cave

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja na forum: +0/-0
Odp: Zawijanie płaszczyzny
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Listopad 2011, godz.17:34 »
Np. mając taki model potrzebuje nałożyć gotową etykietę. A jeżeli nie ma takiej możliwości to jak zrzutować na model krzywe. Przy prostych bryłach robię to krzywymi UV, natomiast przy tym modelu nie działa

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: Zawijanie płaszczyzny
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Listopad 2011, godz.20:35 »
Witam. A nie dużo wygodniej nałożyć taką etykietę jako bitmapę? Precyzyjnie możesz wtedy umieścić etykietę na obiekcie posługując się mapowaniem tekstur. Przykład poniżej -zamazałem z pewnych względów logo producenta. Poszukaj we właściwościach obiektu- Materiał - Tekstura, Mapowanie tesktur.

Offline cave

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja na forum: +0/-0
Odp: Zawijanie płaszczyzny
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Listopad 2011, godz.09:14 »
Dziękuje za podpowiedz. Trochę się pobawiłem i się udało. Trochę napis zblurowany wyszedł ale pewnie to kwestia dobrania rozdzielczości. ;)