Zaloguj się lub zarejestruj. 21 Listopad 2024, godz.18:07

Autor Wątek: hatch na surface  (Przeczytany 3948 razy)

Zmienna

  • Gość
hatch na surface
« dnia: 27 Lipiec 2010, godz.17:58 »
czy w ogóle jest to możliwe by zamienić wypełnienie na powierzchnię? bardzo by był przydatny taki manewr przy moim obecnym projekcie, czy ktoś wie coś na ten temat?
z góry dzięki za odp.

Offline kruk

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Reputacja na forum: +113/-0
Odp: hatch na surface
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Lipiec 2010, godz.21:54 »
nie spotkałem sie z niczym takim. samo kreskowanie jest wprowadzone troche na doczepkę i porównując z autocadem wielu mu brakuje.

Offline Jarek

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 72
  • Reputacja na forum: +147/-0
    • RhinoScripted Tools
Odp: hatch na surface
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Lipiec 2010, godz.03:28 »
Hatch typu "Solid" ( pelny ) po poleceniu _Explode powinien zamienic sie w powierzchnie.
Jezeli masz inny typ Hatch'u, zmien najpierw na 'Solid' i pozniej sprobuj eksplodowac do powierzchni.



Zmienna

  • Gość
Odp: hatch na surface
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Lipiec 2010, godz.12:08 »
Hatch typu "Solid" ( pelny ) po poleceniu _Explode powinien zamienic sie w powierzchnie.
Jezeli masz inny typ Hatch'u, zmien najpierw na 'Solid' i pozniej sprobuj eksplodowac do powierzchni.

czyli jest to możliwe! super. tak zrobię - bardzo ułatwi to prace :)

edit:
zrobiłam tak ale niestety...
jakoś nie działa....
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpień 2010, godz.14:16 wysłana przez Zmienna »