Zaloguj się lub zarejestruj. 22 Listopad 2024, godz.05:09

Autor Wątek: Ogrodzenie  (Przeczytany 3821 razy)

pomyslownik

  • Gość
Ogrodzenie
« dnia: 27 Kwiecień 2010, godz.16:18 »
Tak trochę z innej beczki, ale zawsze Rhino - tym razem projekt ogrodzenia, w realizacji:)
Projekt był konkretnie pod metal dla firmy od ogrodzeń i bram tak że reszta to tylko dodatki.
Liczyło się szybciutko, gorzej z rys tech,ale są na to myki:)

Offline skalanya

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja na forum: +19/-0
    • Skalany Architects
Odp: Ogrodzenie
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwiecień 2010, godz.20:11 »
Dla mnie bomba :) jedyne co mnie zastanawia to spoina(fuga) na tle cegły wygląda jakby była wypukła- zamierzone chociaż z tego co napisałeś to metal ważniejszy? Jakim materiałem zrobiłeś metal bo mi się podoba ta matowość.
 

Czas to pieniądz- i to mnie zawsze denerwuje w architekturze bo nie można niczego wykończyć tak jak się chce.

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: Ogrodzenie
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Kwiecień 2010, godz.11:06 »
Extra to ogrodzenie  ;D, fuga ta grubsza rzeczewiscie wygląda na wypukłą ale to szczegół. "WC" jest elektryzujący   ;D ;D ;D

pomyslownik

  • Gość
Odp: Ogrodzenie
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Kwiecień 2010, godz.23:15 »
Dziękować , dziękować, sprawa była na zaraz miałem trzy godzinki wiec wiele się nie dało urzezać.
Co do materiału - cegły klinkier to po prostu wrzucona textura z podstawowego podręcznego serwisu http://www.cgtextures.com/, polecanego na forum w innym dziale. Textura w najprostszej opcji mapowania czyli box, dopasowałem nieco skalę. Jesli chodzi o metal to zwykły materiał, troszkę refleksu i efekt który naprawdę lubię czyli ustawienie w materiale reflection - laduję pod reflection mapę HDRI w opcji environment, tylko ustawienia multiplaya nie na 1, tylko niżej.
W efekcie materiał jakby nieco naturalnie odbija jakieś światło ale nie do końca sztucznie.
Dodam że do plastików, nie bawiąc się w ustawianie HDRI dla całego studia czy sceny, po prostu można nadać reflection dla samego materiału i wygląda tez ok.

Niebawem coś na słodko wrzucę :)