To wogóle nie chodzi o konkurencje z poly.
Sam od jakiegoś czasu architekturę robię w poly.
Ale lubię sobie czasem coś dłubnąć w Rhino skoro go mam, więc dłubie
Z tym ryzykiem to różnie to jest.
Jak by to była kwestia naciśniecia entera, to bym się nie zastanawiał.
Jak już coś robię, to staram się to zrobić dobrze.
Więc po pierwsze trzeba wszystko przejżeć, część pewnie przebudować.
Porenderować wszystko, pokatalogować itp.
Więc miesiąc czasu jak nic. Teraz kwestia kalkulacji czy to zadziała, i czy nie stracę czasu.
Ale skoro Nurbsy się rozwijają, Powstają dodatki do modelowania i renderowania architektury, to może to wypalić.
Nie wiem dlaczego ja mam/miałem opory przeciwko modelom meshowym importowanym do rhino.
I ewentualnie na to liczę.
Bardziej myślę o tym projekcie jako promocja jako takiego modelowania w NURBS lub ogólnie "solid modelingu"
Cały czas zastanawiam się też czy nie większe zyski (nie koniecznie 100%) materialne, będę miał z rozdawania tego.
Tylko tutaj się pojawia kwestia opłacania ewentualnych dodatkowych transferów na serwerze.
No ale dobra. przyjmijmy, ze zakładam sklep.
Sprzedawać modele pojedynczo czy w paczkach
Sprzedawać za gotówkę, czy przeliczać to na punkty i sprzedawać punkty (np jak na istock.com)
Najchętniej dołożyłbym do tego opcję zapłaty sms'em (przynajmniej dla płatności w kraju).
Wpieniają mnie te wszystkie paypale i inne duperele
będę wdzięczny za kontynuowanie dyskusji
P.S.
z sklepu mcneela z modelami 3dm "savanna3d" nie dostałem jeszcze odpowiedzi...