Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

PROJEKTY, GALERIE I KOMENTARZE => Nad tym pracujemy (WIP) => Wątek zaczęty przez: Krzychu74 w 10 Sierpień 2007, godz.23:12

Tytuł: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 10 Sierpień 2007, godz.23:12
Witam!
Pewnie powiecie: rany, kolejny model... :o on nas zamęczy...
Tym razem coś bardzo znanego czyli niemiecka broń odwetowa Vergeltungwaffe -1 znana powszechnie jako V-1. Dlaczego akurat V-1, a nie jakiś malo znany samolot? Z kilku powodów:
- jest to bardzo prosta konstrukcja. Model 3D zrobiłem dzisiaj.  :)
- postanowiłem, że na tym modelu albo nauczę się nakładania tekstur w Rhino i prezentacji, albo polegnę i dam sobie spokój z teksturami na dłuższy czas.
- będzie okazja do przećwiczenia robienia kamuflażu,zadrapań itp., a to się przyda przy późniejszych projektach, ktore czekają na swoją kolej.
- mam zamiar zrobić V-1 w dwóch wersjach malowania: niemieckiej i... sami zobaczycie i ocenicie, która fajniejsza wg Was. Dodam tylko, ze sam model będzie na mojej stronce w dwóh wersjach kolorystycznych.
- w instrukcji do Fokkera (http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,168.0.html) zostało mi już bardzo nie wiele do zrobienia i do poniedziałku ją skończę. Jednakże i tak muszę z nim zaczekać ponieważ mój Osobisty Nadworny Sklejacz Testowy (czytaj: sea_ (pozdrawiam :) ), jeszcze nie skończył sprawdzać poprzedniego projektu, więc nie ma się co spieszyć.
W przeciwieństwie do poprzedniego projektu (Fokker), w którym chyba za bardzo skoncentrowałem się na Corelu zamiast na Rhino (a to przecież forum Rhino, a nie Corela)w tym projekcie większośc będzie o projektowaniu i teksturowaniu w Rhino. Proces kolorowania rozwinięć 2D jest identyczny jak w Fokkerze.

Ok, do rzeczy.
Na początek zrobiłem wręgi. W tym przypadku nie było z nimi większych problemów ponieważ od dziobu, aż po ster kierunku są okrągłe:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1827;image)

Później zacząłem tworzyć powierzchnię:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1829;image)

Trochę poeksperymentowałem i ustawiłem sobie po 100 punktów kontrolnych. Ciekawe jak wyjdzie przy rozwijaniu. Chyba im więcej punktów tym większa dokładność? A może to nie ma wpływu? Gotowy kadłub wygląda tak:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1831;image)

Następnie zacząłem robić silnik i komorę spalania. Początek to oczywiście wręgi:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1833;image)

Wręgi trzeba było "opowierzchniować" :) :
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1835;image)

Lewitujący beztrosko nad kadłubem silnik jest już gotowy:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1837;image)

Żeby nie poleciał sobie gdzieś w nieznane trzeba go było czymś przymocować do kadłuba, czyli zrobić ster kierunku i wspornik z przodu:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1839;image)

Po nich powstały stery wysokości:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1841;image)

A po sterach skrzydła:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1843;image)

Jeszcze uspokajająco-relaksujący widoczek z cyklu: "Patrzcie dzieci, bombka w górze leci" ;):
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1849;image)

I można zrobić linie podziału:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1845;image)

(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1847;image)

I to narazie tyle. Teraz rozwinę poszczególne powierzchnie, pokoloruję i zacznę nierówną walkę z teksturami. Albo one mnie, albo ja je (ale mi sie rymnęło.. :o).

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Hal9000 w 11 Sierpień 2007, godz.00:22
No pięknie - teraz tylko teksturki ponakładać  ;D
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: HAV w 11 Sierpień 2007, godz.00:48
Rany, kolejny model... :o on nas zamęczy...



Wybacz Krzychu - musiałem (http://www.ofp.lua.pl/images/smiles/jezor2.gif)
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 11 Sierpień 2007, godz.08:49
Modele jak z karabinu maszynowego... Podziwiam tempo pracy Krzychu 8)
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 11 Sierpień 2007, godz.09:21
 ;D ;D ;D PANOWIE DO BRONI NADLATUJĄ  ;D ;D ;D
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 11 Sierpień 2007, godz.09:25
(:-))))) Krzychu pewnie w odpowiedzi zrobi V-2  ;D ;D ;D ;D
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 11 Sierpień 2007, godz.14:31
Witam!
Dzięki panowie za przychylne komentarze. :)
Hal9000: wczoraj właśnie nad nimi siedziałem. Na próbę zrobiłem jedną teksturkę. Udało mi się ją nałożyć tylko, że: jest jakaś mała (a jest zrobiona pod wzór rozwinięcia powierzchni) i ustawiła się tyłem do przodu:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1863;image)

(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=1865;image)

Czuję, że jestem blisko jak do tego dojść, żeby było ok. :)
Inna sprawa to, to, ze podzas malowania w Corelu robi się straszna pikseloza mimo, ze model w 3d jest w skali 1:25. Nawet zapis w 600 dpi nie wiele pomaga. Nie wiem jak sobie z tym poradzić.

HAVOC: hehe, ja wiedziałem, że tak będzie. Plus za poczucie humoru. ;D
Odyniec: V-1 akurat jest prostą konstrukcją i tak jak pisałem wyżej zrobiłem ją w jeden dzień, ale nie pytaj ile mam zaczętych projektów... ;)
marek: rany... co ja tu robię?? Tutaj wszyscy są uzbrojeni po zęby... :o  Miało być spokojne forum, a jest wyścig zbrojeń na całego, hehe  ;D
No cóż... chyba będę musiał sięgnąć po  niekonwencjonalne i ostateczne środki... I nie będzie to V-2. :P

Pozdrawiam.



Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 11 Sierpień 2007, godz.19:07
Witam!
Powoli z teksturami dochodzę do jako takiego ładu. Już pasują na wymiar. Teraz kombinuję jak zmniejszyć tą szarą przestrzeń na dole (przesuwanie w osi U już wiem (chyba?) o co chodzi.).

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 11 Sierpień 2007, godz.19:18
Witaj Krzychu74 
Bawiąc się swego czasu z bitmapami doszedłem do następujących wniosków .
Może będzie to jakaś pomoc .  ;D
Wykonywałem bitmapę np. gimpem  w postaci prostokąta  a nie tak jak ty to robisz na rozwiniętym elemencie. Następnie nałóż i sprawdź. niekiedy  należy obrócić bitmapę o 90 lub 180  : ;) jeszcze nam pozostało 270   ;) stopni jeśli spasuje to gratulację.
Jeszcze jedna uwaga nie zawsze po nałożeniu bitmapy "dół będzie na dołem i góra na górą " wtedy należy po analizie narysować do nowa bitmapę. Cała niedziela przed tobą myślę że teraz się uda!!!
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 11 Sierpień 2007, godz.23:44
Witam!
Dzieki marku. Każda porada jest dla mnie cenna i z pewnością z niej skorzystam, tym bardziej, że widzę już małe postępy w mojej "walce" ("Mein Kampf"?? ;D) z teksturami.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 12 Sierpień 2007, godz.14:52
witam
Znalazłem lekarstwo na twoją bolączkę.  ;D (tak mi się wydaje) ;D
1.   Rysujesz bitmapę całej rakietki z rdzą, zadrapaniami, liniami podziału i innymi elementami.
2.   Następnie dzielimy bitmapę na paski o szerokości danego elementu
3.   Nakładamy na nasze elementy i gotowe  ;D ;D ;D
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 13 Sierpień 2007, godz.18:40
Witam!
Marku, zrobiłem tak jak radziłeś.

Zrobiłem bitmapę (miałem ją wcześniej zrobioną do tych pierwszych tekstur, które pokazywałem tutaj wcześniej):
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=2259;image)

Nałożyłem ją na części:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=2261;image)

Dopasowałem je do szerokości części (przykład jednej z nich):
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=2263;image)

(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=2265;image)

Przedtem byłem przekonany, że tekstury należy robić pod kształ części:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=2267;image)

Zacząłem nakładać tekstury. No i z jednej strony wszystko w miarę jest ok:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=2269;image)

Zaś z drugiej już nie za bardzo:
(http://forum.rhino3d.pl/index.php?action=dlattach;topic=225.0;attach=2271;image)


Doszedłem zatem do jedynego słusznego wniosku, że dam sobie spokój z teksturami do czasu, aż Odyniec napisze tutorial, w którym "jak chłop krowie na granicy" wytłumaczy co i jak. Szkoda mi nerwów. Skoncentruję się na robieniu modelu, tak, żeby sea_ (pozdrawiam:) ) nie musiał iść na bezrobotne. ;D

Pozdrawiam.






Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 13 Sierpień 2007, godz.18:51
Heh.... Odyniec już dziś drugi raz do tablicy wezwany..., napisze, napisze.... niedługo napisze hehe
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 13 Sierpień 2007, godz.22:26
Przepraszam, ale niedokładnie opisałem. Spróbuj narysować teksturę w postaci prostokąta.
Następnie podziel na paseczki odpowiadające szerokości danego elementu. Powinno wyjść coś takiego jak poniżej. Nie jest to akurat w temacie V-1 jak się z tym zapoznasz daj znać to wykasuje  ;D
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 13 Sierpień 2007, godz.22:38
ciepło, ciepło chłopaki ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D !
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 17 Sierpień 2007, godz.01:46
Witam!
Po kilku dniach walki z oporną materią (czyt.: z zakumaniem przeze mnie o co w tym chodzi) coś wreszcie drgnęło. Tutaj serdeczne podziekowania należą się markowi za cierpliwe tłumaczenie ja to zrobić.
Na początek oteksturowalem kadlub i silnik w stansardowym malowaniu Luftwaffe (jedna z dwóch wersji kolorystycznych, które planuję). Daleko tym teksturom do ideału, ale przynajmniej już trochę widać "co autor ma na myśli". :)
 
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Hal9000 w 17 Sierpień 2007, godz.01:57
No widać postępy, teksturowanie na maxa :)
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Hal9000 w 17 Sierpień 2007, godz.10:30
Wydaje mi się że, tylko przy modelach kartonowych trzeba tak nakładać tekstury. Normalnie, to całe kadłuby się obkłada. A nie da się oteksturować całego kadłuba i później go pociąć na kawałki, rozwinąć razem z teksturą?
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 17 Sierpień 2007, godz.14:24
No teraz widać profesjonalistę niedługo wydawnictwa kartonówek będą zabiegać o Twoje prace  ;D ;D ;D
moje gratulacje
no i plusik
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 17 Sierpień 2007, godz.18:22
Witam!
Hal9000: nie mam pojęcia jak się robi inaczej. Sam ledwo co załapałem jak się  nakłada tekstury i jeszcze bardzo dużo muszę ćwiczyć zanim to jako tako opanuję.
marek: dzięki za plusa. :) Hm... gdzie widzisz tego profesjonalistę? :D Tiaa.. wydawcy już biegną do mnie, co chwilę wydzwaniają, ani chwili spokoju. ;D A tak na poważnie to jak na razie za cienki jestem na wydawanie modeli i jakoś "nie kręcą" mnie modele w dużych skalach chociaż z przeskalowaniem nie byłoby wiekszego problemu. Jednak jak sobe pomyślę, że potem byłby lament, że jednemu tamto nie pasuje a drugiemu nie podoba się malowanie, a trzeci chcialby inną wersję to mi się odechciewa. Wolę robić modele w mikroskali i dawać je ludziom za free.

Ok, dzisiaj przypowiastka z cyklu: "nie samymi teksturami człowiek żyje, czyli pierwsze rozwinięcia..." (na razie malowanie Luftwaffe)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 18 Sierpień 2007, godz.00:29
Witam!
Zacząłem prace nad drugą wersją kolorystyczną i pojawił się problem z numerem taktycznym.
Czy, któryś z Szanownych Kolegów orientuje się co to za czcionka (nazwa) lub ewentualnie do jakiej innej jest podobna?
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 19 Sierpień 2007, godz.12:47
Witam!
Hm... widzę, że chyba nikt nie wie. Trzeba będzie dać jakąś podobną trzcionkę.
V-1 w malowaniu Luftwaffe już praktycznie jest oteksturowany. Został jeszcze ten wlot u dołu, ale muszę poszukać jeszcze fotek od spodu bo coś mi się wydaje, że to nie był wlot, a uchwyt pod katapultę.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 19 Sierpień 2007, godz.20:01

Weekend nikogo nie ma w domu. ;D
Na Twoim miejscu obrysowałbym sobie w corelu i po kłopocie dużej zejdzie Ci szukanie takiej czcionki. Wiesz a jeśli chodzi o marudzenie to tym bym się nie przejmował, bo ktoś kiedyś powiedział „ eunuch i krytyk z jednej są parafii każdy wie jak zrobić, ale nie potrafi”.  ;D ;D ;D
Nie mam nic o V-1, ale jak będziesz dalej miał problemy to napisz podjadę do kolegi i coś się powinno znaleźć.
Jak masz już gotową wycinankę to podeślij mi spróbuję coś skleić swoimi graślawymi paluchami.
Pozdrawiam
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: HAV w 19 Sierpień 2007, godz.20:23
Może pomoże ;)

http://www.primeportal.net/hangar/mark_hayward/fi_103/
http://www.primeportal.net/hangar/mark_hayward/fi_103_v-1/
http://www.primeportal.net/hangar/bill_spidle/v-1_walk.htm
http://www.primeportal.net/artillery/de_craecker/v1_launchrail_walk.htm
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 19 Sierpień 2007, godz.20:28
No HAVOC należy Ci się punkcik Krzychu też chyba będzie hojny  ;D ;D ;D
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 20 Sierpień 2007, godz.13:11
Witam!
marek: w sumie masz rację, ale na razie nie myślę o wydawaniu. Pożyjemy, zobaczymy.
Cytuj
„eunuch i krytyk z jednej są parafii każdy wie jak zrobić, ale nie potrafi”
Dobre! Muszę zapamiętać. ;D Punkcik się należy dla Ciebie. :)
HAVOC: dzięki. Znam tą stronę, ale V-1 przegapiłem (nie pomyślałem, że może tam być.). Dwa punkciki należą się jak nic. :) Tak jak przypi\uszczałem to był zaczep do katapulty (a co mi się ubzdurało, że wlot powierza? nie wiem... :-\)
Ok, dzisiaj przedstawiam pierwsze rendery drugiej wrsji kolorystycznej. Tym razem "made in USA" czyli JB-2 "Loon". Więcej o nim można przeczytać tutaj (http://www.odkrywca-online.com/pokaz_watek.php?id=487482). Coś mi się "machnęły" gwiazdy i muszę zobaczyć co jest nie tak (dziwne bo w rozwinięciach wszystko jest ok), ale przynajmniej czcionkę udało mi się dobrać bardzo podobną. :)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 20 Sierpień 2007, godz.22:54
Sprawdź wymiary elementów może tam coś się nie zgadza bo gwiazda :'( . Na poprzednim kamuflażu też chyba jest przesunięcie w tym samym miejscu. Jeśli mnie oczy nie mylą. To jest chyba połączenie 3 i 4 segmentu od tyłu.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 21 Sierpień 2007, godz.14:18
Witam!
marek: gwiazdę sprawdzę co z nią nie tak. Segment w wersji Luftwaffe też zobaczę, chciaż tam tak to nie razi w oczy.
Aaa... zapomniałem:
Cytuj
Jak masz już gotową wycinankę to podeślij mi spróbuję coś skleić swoimi graślawymi paluchami.
Wycinaka po opracowaniu pójdzie do testowego sklejenia i będzie z nią walczyć nasz Kolega sea_ :) Po wyłapaniu błędów i poprawkach tak jak napisałem wcześniej V-1/JB-2 będzie do pobrania z mojej stronki i wtedy każdy będzie mógł sobie ją skleić, mam nadzieję, że równiez i Ty. :)
Marku, nie zrozum nie proszę źle, ale nie chcę, żebyś się niepotrzebnie denerwował jeśli coś będzie nie tak z częściami. Dominik już się uodpornił (uodparnia?) na to w jaki sposób robię modele i wie gdzie czychają na niego niebezpieczeństwa. :D

Wracając do modelu.
Oteksturowałem silnik i teraz powstała z niego taka żółta rura... ;)

Pozdrawiam.

P.S.: no i stuknęła mi setka... nie lat, a postów... :D
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 23 Sierpień 2007, godz.21:43
Witam!
Tak oto powoli dobiega konca przygoda z teksturowaniem V-1/ JB -2 .Dzisiaj dokończylem skrzydła, ster kierunku, wspornik i stateczniki poziome.
Przyznaję się bez bicia, że próbowałem poprawić gwiazdy, ale się nie udało. Mówi się trudno. W następnym modelu oznaczenia wyjdą lepiej. :) I tak cud, że wreszcie załapałem mniej więcej o co chodzi z teksturami.
Teraz tradycyjnie czeka mnie numerowanie części i  zrobienie instrukcji.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 23 Sierpień 2007, godz.22:03
Niby model do sklejania, ale jak patrzę na miniaturki, to już prawie, jakbym oglądał wizualizacje z monografii... :)
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 24 Sierpień 2007, godz.20:57
 ;D ;D ;D Widzę postępy!!!  ;D ;D ;D Ale aby Cię bardziej zmobilizować do dalszej pracy po poprawianiu gwiazdki masz u mnie 5 plusików. Czas 7 dni.
 ;D ;D ;D na razie +1 ;D ;D ;D
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Odyniec w 24 Sierpień 2007, godz.22:55
Zdecydowanie, Krzychu robi postępy w tempie głodnej rosiczki z muchą na liściu  ;D ;D ;D :) :)
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 25 Sierpień 2007, godz.03:00
Witam!
marek: dzięki za plus, ale na prawdę nie trzeba było. Nie gniewaj się, ale etap teksturowania V-1 już zamknę i gwiazd nie będę poprawiać. Teraz chcę skupić się na przygotowaniu modelu pod "papier". I tak cel jaki wyznaczyłem sobie na początku projektu uważam za osiągnięty (czyli nauczenie się nakładania tekstur). Sprzętu jest od groma więc będzie nie raz okazja poćwiczyć ułożenie tekstur względem siebie.
Odyniec: ten tego... no... zatkało mnie... :o ;D

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 04 Grudzień 2007, godz.23:00
Witam!
Odświeżam delikatnie relację, żeby zbyt dużo kurzu się nie nazbierało. Postanowiłem dokończyć projekt co by nie zalegał niepotrzebnie na dysku (na razie sam V-1).
Model poleciał już do sklejania testowego i pewnie niedługo "wyląduje" na mojej stronce gotowy do pobrania. :)
U dołu: widok gotowego do testu projektu i instrukcji.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 19 Grudzień 2007, godz.20:42
Witam!
I tak oto model V-1 jest już gotowy do pobrania:
http://mikromodele.cba.pl/lotnictwo.htm
Po raz kolejny potwierdziło się, że Rhino to idealny program do projektowania modeli kartonowych, nawet w mikroskali :)
Za jakiś czas pomęczę Was jeszcze JB-2, ale to dopiero w przyszłym roku. ;)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 22 Grudzień 2007, godz.20:08
Wiesz, co Krzychu nie gniewaj się, ale wolę rysować niż kleić takie maleństwa. ;D
Ala spróbuję. Rachunek za pomoc chirurgiczną, psychiatryczną, pralnie, sprzątaczkę itp. prześlę pocztą.  ;) ;) ;)
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 23 Grudzień 2007, godz.01:08
Witam!
Marku: ja też już więcej projektuję niż sklejam. Co do rachunku to śmiało nie krępuj się. Lecz się długo i dokładnie. Zdrowie jest najważniejsze. Ja jestem tylko skromnym modem, który coś tam od czasu do czasu pokaże. Tutaj rządzi Odyniec i na pewno z radością ureguluje Twoje rachunki.  ;D

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 26 Lipiec 2008, godz.23:08
Witam!
Odświeżam wątek po tylu miesiącach (pisze, że 120 dni), ale właśnie projekt V-1/JB-2 "Loon" znalazł swój finał. Loon od teraz jest już do pobrania tutaj:
http://mikromodele.cba.pl/jb_2_loon.htm
Zaś tutaj relacja ze sklejenia testowego przez kol. Kata z forum Mikromodelarzy:
http://www.mikromodele.fora.pl/wojskowe-military,3/jb-2-loon-test,1325.html
I to by było na tyle w tym temacie.
Jeśli kiedyś robiłbym Reichenberga to już w nowym wątku. Ten idzie ad acta.
Dziękuję wszystkim za uwagę, doping w realizacji projektu i cenne porady. :)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: sea__ w 26 Lipiec 2008, godz.23:19
Gratulacje  :D. Kolejny model do sklejania.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: kruk w 27 Lipiec 2008, godz.10:20
brawo dla was obu ;D
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 27 Lipiec 2008, godz.12:04
Witam!
Dzięki Koledzy. :)

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: HAV w 27 Lipiec 2008, godz.12:38
Gratki i ode mnie, działaj dalej ;)
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: WIKTOR w 27 Lipiec 2008, godz.13:14
Niezle :) Teraz tylko trzeba cos wiekszego zaprojektowac :D
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: marek w 27 Lipiec 2008, godz.14:04
Jak dobrze, że Krzychu74 projektuje taki małe modeliki, kolekcja się powiększa a miejsca w moim M zostało dużo do zapełnienia. Czekamy na więcej. ;)
marek
Tytuł: Odp: V-1
Wiadomość wysłana przez: Krzychu74 w 27 Lipiec 2008, godz.17:13
Witam!
Jeszcze raz bardzo dziękuję. :)

Pozdrawiam.