Forum użytkowników programu Rhinoceros 3D

RHINOCEROS => Podstawy dla początkujących => Wątek zaczęty przez: Adrianna w 27 Grudzień 2013, godz.16:15

Tytuł: curvature graph???
Wiadomość wysłana przez: Adrianna w 27 Grudzień 2013, godz.16:15
Czym różnią się połączenie G0, G1, G2?
Jakie dają nam możliwości i jak zrobić by obiekty łączyły się jako np. G2?
Obecnie rysuje krzywe odbijam je i raz mi pokazuje analiza że są one G0, a po następnym narysowaniu i odbiciu G1... zastanawia mnie to, a co gorsza wg tutorialu mają być G2. Wiec sądzę że przydałoby się zrozumieć tą różnice.

Niestety Google mi nie pomogło, toteż zwracam się o pomoc do was.
Tytuł: Odp: curvature graph???
Wiadomość wysłana przez: WIKTOR w 27 Grudzień 2013, godz.21:04
Chodzi tutaj o punkty kontrolne zaokraglenia. Jezeli jest np G1 to widac niestety krawedz miedzy powierzchnia i zaokragleniem co mnie denerwuje zawsze. Natomiast G2 daje nan dodatkowy punkt i przejscie miedzy powierzchnia a zaokragleniem staje sie plynne i nie widac teggo polaczenia w formie ostrej krawedzi. Poziom G ustawiasz w opcjach funkcji zaokraglania.
Zaokraglanie bryl jednak ma tylko i wylacznie max ustawione G1. Przy powierzchniowce mozesz ustawiac wiecej niz G1
Tytuł: Odp: curvature graph???
Wiadomość wysłana przez: Adrianna w 29 Grudzień 2013, godz.11:37
Dziękuje za pomoc  :)